سرنوشت تلخ سجاد شهباززاده؛ اولین بمب نقل و انتقالات/ ساپینتو دیگر شماره ۱۰ استقلال را نمی‌خواهد!
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از بازیکنان مازاد استقلال در بازار زمستانه، شماره ۱۰ آبی‌ها است.

اولین بازیکنی که استقلال برای حضور در لیگ بیست‌ودوم جذب کرد، کسی جز سجاد شهباززاده نبود. مهاجم شماره ۱۰ آبی‌ها پیش از آنکه مدیران باشگاه استقلال با ریکاردو سا پینتو به توافق برسند، با مصطفی آجورلو پای میز مذاکره نشست و قراردادش را به امضا رساند تا در اتفاقی عجیب، پیش از جذب سرمربی، بازیکن جذب شود!

سا پینتو بعد از حضورش در استقلال و ارزیابی شرایط، قصد داشت تا شهباززاده را در شرایط مسابقه بسنجد و او را در ۳ بازی ابتدایی فصل در ترکیب اصلی استقلال قرار داد اما عملکرد ضعیف سجاد شهباززاده خیلی زود او را به نیمکت استقلال تبعید کرد و مهاجم شماره ۱۰ آبی‌ها جایگاه خود در ترکیب یازده نفره تیمش را از دست داد. شهباززاده در طول ۱۶ بازی اخیر استقلال، فقط ۴ بازی تجربه حضور در ترکیب اولیه را دارد و در ۹ بازی در نقش یار جانشین به ترکیب آبی‌پوشان پایتخت آمده که نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و عدد صفر در مقابل شمار گل‌ها و پاس گل‌های او به چشم می‌خورد.

سرنوشت تلخ سجاد شهباززاده؛ اولین بمب نقل و انتقالات/ ساپینتو دیگر شماره ۱۰ استقلال را نمی خواهد!

فرسنگ‌ها دورتر از روزهای رویایی

سجاد شهباززاده در لیگ بیستم توانست با ۲۰ گل زده و ۴ پاس گل صاحب کفش طلا شود؛ شهباززاده در حالی موفق به‌ثبت این آمار شد که تا پایان هفته شانزدهم توانسته بود ۱۳ گل بزند و ۳ پاس گل به‌ثبت برساند و حتی فصل گذشته هم که جمعاً ۵ گل زد و ۵ پاس گل داد، تا پایان هفته شانزدهم توانسته بود در ترکیب سپاهان مثمرثمر باشد و ۲ گل و یک پاس گل او تا پیش از آغاز هفته هفدهم به‌ثبت رسیده بود.

شهباززاده با وجود درخشش در ترکیب سپاهان، نتوانسته در لیگ بیست‌ودوم روزهای خوبش در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی را در استقلال تکرار کند و حتی نتوانسته عملکردی مشابه دوران اوجش در استقلال داشته باشد تا خیلی زود برچسب بازیکن مازاد به او در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه بچسبد.

سرنوشت تلخ سجاد شهباززاده؛ اولین بمب نقل و انتقالات/ ساپینتو دیگر شماره ۱۰ استقلال را نمی‌خواهد!

ساپینتو این بازیکن را نمی‌خواهد

ریکاردو ساپینتو در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه استقلال داشته، نام ۲ بازیکن را به صورت قطعی در فهرست مازاد خود اعلام کرده است؛ عزیزبک آمانوف و سجاد شهباززاده. سرمربی استقلال آمانوف را بازیکنی تاکتیک‌ناپذیر دانسته و به دلیل عدم اجرای دستورات تاکتیکی خود این هافبک ازبکستانی را مازاد اعلام کرده اما حضور شماره ۱۰ آبی‌ها در فهرست بازیکنان مازاد در نوع جالب‌توجه است، مهاجمی که با سروصدای زیادی به استقلال بازگشت اما نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

سجاد شهباززاده در حالی دیگر جایی در تفکرات ساپینتو ندارد که فعلاً همچنان در تمرینات آبی‌ها شرکت می‌کند اما گفته می‌شود در صورت بازگشایی پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال و جذب بازیکن جدید، با توجه به تکمیل بودن فهرست بازیکنان استقلال، شهباززاده راهی جز جدایی ندارد و به نظر می‌رسد با توجه به روزهای ناموفقی که در نیم‌فصل نخست گذراند، شماره ۱۰ آبی‌ها خود هم به دنبال تجربه فضای تازه‌ای باشد و باید دید او برای ادامه مسیر فوتبالی‌اش کدام تیم را انتخاب می‌کند، در روزهای اخیر از پیشنهاد تیم‌هایی مثل تراکتور تبریز و هوادار تهران برای جذب سجاد شهباززاده صحبت به میان آمده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    اتفاقا می ره مس رفسنجان جای منشا ،این برگشت تهران وقتشو صرف دیدار تازه کردن با رفیقای تهرانش کرد جای تمرین و یهو به خودش اومد دید لیگ شروع شد وسه بازی اول هم که فیکس بود از چهارتا گل تیم سهمی نداشت و مشخص بود آماده نیست بعدم هرچی تلاش کرد تو تیم جا نیفتاد و به اصطلاح مورد اعتماد بازیکنا برا دادن پاس نشد،پس شد انچه شد
  • ا IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    سجاد دیگه اون سجاد قبل نیس
  • من IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    این نتیجه کلاس کاشتن برای پرسپولیس کبیره مثل قاسمی نژاد فریب کاجی ها را خورد.
  • فاطر IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    شهباززاده،بابایی،مهری،میرزایی،بدرد نمیخورن
  • حامد IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    شهبازاده،بابایی،مهری،میرزایی اینا باید از استقلال برند ودوتا بازیکن درست ودرمان اضافه بشند اینا از کدوم دهات آوردین تو تیم مطرحی مثل استقلال
  • آرش IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    نمیدونم چه داستانی هست که اگه بهترین بازیکن‌های لیگ رو برای استقلال بیارن وقتی میخوان بدرد استقلال بخورن فلج میشن . باز تا میرن به تیم های دیگه جلو استقلال شاخ میشن . از نورافکن و دانشگر بگیر تا سجاد شهباز زاده و خیلی های دیگه .ما که نفهمیدیم داستان چیه !؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی