شکیرا کابوس نامزد جدید پیکه شد/ انتقام غیرمستقیم خواننده معروف از ستاره پیشین بارسلونا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود کلارا چیا، نامزد جرارد پیکه، پس از موفقیت آهنگ معروف شکیرا در چند هفته اخیر مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

شکیرا چند روز قبل آهنگی را منتشر کرد که با استقبال عمومی مواجه شد و حتی رکوردهایی را در یوتیوب شکست.

هر کسی که این آهنگ را گوش داده باشد به خوبی متوجه شده است که این خواننده معروف کلمبیایی آن را خطاب به پیکه خوانده و سعی کرده به خیانت همسر سابقش و رابطه جدید او اشاره کند.

حالا این سوال برای بسیاری از طرفداران پیکه، شکیرا و خبرنگاران به وجود آمده که واکنش نامزد جدید این ستاره سابق بارسلونا به این آهنگ و موفقیتی که کسب کرده چه بوده است.

این زن جوان دوست ندارد هیچ بیانیه‌ای صادر کند و اظهار نظری علنی در این باره نداشته است و همین باعث شده که رسانه‌ها دنبال هر جزئیاتی مربوط به او باشند و حالا Mamarazzis از شرایط سخت او پس از انتشار این آهنگ خبر داده است.

گفته می‌شود که چیا در حال مبارزه با شرایطی است که به واسطه آهنگ جدید و ابراز ناراحتی علنی همسر سابق نامزدش برای او ایجاد شده است.

او دوست ندارد در هیچ مصاحبه‌ای شرکت کند و به ستاره رسانه‌ای تبدیل شود اما واقعیت این است که این زن ۲۳ ساله هدف حملات بسیاری از سوی پاپاراتزی‌ها و به گفته خودش هر کسی که او را در خیابان می‌شناسد قرار گرفته است و روزهای سختی را سپری می‌کند.

این مطلب را در ارتباط با ماجراهای شکیرا و پیکه بخوانید: همه‌چیز درباره جدایی جنجالی شکیرا و پیکه؛ از حمله به دختران ۲۲ساله تا انتقام از مادرشوهر/ می‌خواستم میوه ممنوعه‌اش باشم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی