نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جلسه اضطراری فرهاد مشیری برای تغییر سرمربی اورتون/ گزینه‌های روی میز مشخص شدند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال زیاد فرانک لمپارد از مربیگری اورتون اخراج خواهد شد و مدیران باشگاه چند جانشین برای او در نظر گرفته‌اند.

 لمپارد در آستانه اخراج قرار گرفت و اورتون برای حل این بحران جلسه اضطراری تشکیل داد. تافی‌ها پس از باخت ۲-۰ روز شنبه مقابل وستهام در انتهای جدول قرار گرفتند.

فرهاد مشیری، مالک باشگاه، با مدیران جلسه‌ای اضطراری تشکیل داد تا در مورد بحران پیش آمده گفتگو کنند. مشیری برای حفظ باشگاه با فشارهای مالی زیادی روبروست. او علاوه بر تامین بودجه ۵۰۰ میلیون پوندی برای نقل مکان به استادیوم جدید در سال آینده، مجبور شد بازیکنان کلیدی‌اش را بفروشد، مانند ریچارلیسون که با مبلغ ۶۰ میلیون پوند به تاتنهام پیوست.

از مشیری که بعد از ۱۴ ماه در اولین بازی اورتون حاضر شد، در مورد آینده لمپارد سوال پرسیده شد. اما او به طرز عجیبی پاسخ داد: «من نمی‌توانم نظر بدهم. این تصمیم من نیست.» کوین کمپبل و آلن استابز، ستاره‌های سابق تافی‌ها، ادعای مشیری را به سخره گرفتند. استابز در توییتی نوشت: «تصمیم من نیست؟ پس تصمیم کیست؟» کمپبل پاسخ داد: «من نمی‌توانم این همه حماقت را باور کنم!»

اما لمپارد ۴۴ ساله گفت: «من مطلقاً از اخراج شدن نمی‌ترسم و به کاری که انجام دادم افتخار می‌کنم. من فقط هر روز بیدار می‌شوم و فکر می‌کنم چگونه می‌توانیم بهتر شویم.» بازی بعدی اورتون در تاریخ ۴ فوریه در خانه مقابل آرسنال خواهد بود، و بعد باید در دربی مرسی‌ساید در تاریخ ۱۳ فوریه مقابل لیورپول حاضر شوند.

شان دایش، نونو اسپریتو سانتو و اسطوره اورتون وین رونی از جمله نامزدهایی هستند که برای جانشینی لمپارد پیشنهاد شده‌اند.

در همین ارتباط: چرا فرهاد مشیری به ورزشگاه نرفت؟/ پلیس انگلیس: جان مدیر ایرانی در خطر نیست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی