نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پشت پرده گره کور بازیکن مازاد یحیی و پرسپولیس/ چه کسی صحبت‌های سیامک نعمتی با تیم لیگ برتری را به گوش درویش رساند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف تصورات اولیه جدایی سیامک نعمتی از تیم پرسپولیس به این راحتی هم نبود و این گره فعلا کور شده است!

یحیی گل محمدی در پایان نیم فصل اول، سیامک نعمتی و حامد پاکدل را در لیست مازاد خود قرار داد. اولی توانست با بخشیدن طلب خود از باشگاه پرسپولیس، رضایتنامه‌اش را بگیرد و به تراکتور تبریز ملحق شود. سیامک نعمتی اما پس از حدود ۶ فصل بازی در پرسپولیس در لیست مازاد قرار گرفته اما برای گرفتن رضایتنامه اش با مشکل مواجه شده است.

گفته می‌شود مدیران پرسپولیس به این بازیکن اعلام کرده‌اند که او ضمن بخشیدن طلب یک و نیم میلیاردی‌اش، برای جدایی از این باشگاه باید مبلغی را هم به عنوان رضایت‌نامه پرداخت کند. موضوعی که باعث شده تا وی این پیشنهاد را رد کرده و مدعی شود وقتی در لیست کادر فنی قرار ندارد و از سوی گل محمدی در فهرست خروج قرار گرفته، دلیلی برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌ وجود ندارد.

در خبرها آمده بود که سیامک نعمتی در این جلسه اعلام کرده با توجه به علاقه به این باشگاه و احترام به هواداران، مشکلی بابت بخشیدن طلب یک و نیم میلیاردی‌اش ندارد اما مسئله درخواست پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌ ۴ میلیاردی با مخالفت او همراه شده است. این پافشاری از سوی باشگاه پرسپولیس در نهایت تا این لحظه منتهی به این شده که نعمتی با رد آن، مدعی شده تصمیمی برای جدایی نخواهد داشت و علی‌رغم عدم نیاز یحیی گل محمدی، به کار در این تیم ادامه خواهد داد.

نعمتی می‌داند که قادر است بماند، جایی نرود و تمام پول قراردادش تا پایان فصل را از باشگاه پرسپولیس بگیرد و بر همین اساس حاضر نیست ۴ میلیارد تومان پول رضایتنامه بدهد. اما شاید برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمده باشد که ماجرا چیست؟ چرا باشگاه پرسپولیس با وجود آن که سرمربی این تیم، سیامک نعمتی را در لیست مازاد قرار داده باز هم اصرار به دریافت ۴ میلیارد تومان پول رضایتنامه دارد؟

در همین ارتباط یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که دلیل این پافشاری عجیب این باشگاه به مذاکرات اخیر سیامک نعمتی با یک تیم متمول لیگ برتری بر می‌گردد. ظاهرا سیامک نعمتی و مدیر برنامه‌هایش در این مذاکره از باشگاه مورد نظر درخواست ۴ میلیارد تومان برای رضایتنامه اش از باشگاه پرسپولیس داشته است! خبر این درخواست ۴ میلیارد تومانی سیامک نعمتی به گوش رضا درویش و دوستانش رسیده و به این خاطر، باشگاه پرسپولیس اصرار دارد این مبلغ که قرار است به اسم پرسپولیس به بازیکن مازاد یحیی گل محمدی پرداخت شود به خود باشگاه برسد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسن IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    مدیر نمک نشناس ، بازیکن با چه دلخوشی برای تیم بازی کنه ، سیامک آخر معرفته
    • Ali IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      وقتی موضوعی را نمی دانی همینطوری انگ نزن به مدیری که یک بار هم اورا ندیده ای آقای نعمتی و مدیر برنامه اش با یک تیم دیگر مذاکره کرده اند و به آنها گفته اند غیر از دستمزد باید آن تیم چهار میلیارد هم بهشان بدهد تا سیامک و مدیر برنامه برای رضایتنامه به پرسپولیس بدهند تیم جدید قبول کرده اما سیامک و مدیربرنامه ی او میخواهند به اسم پرسپولیس پول رابگیرند اما به پرسپولیس ندهند و خودشان نوش جان کنند ،آقای درویش فهمیده و میگه وقتی تیم جدید 4میلیارد پول رضایتنامه به اسم پرسپولیس میده چرا به باشگاه نرسه که حقشه ؟؟؟این است ماجرا.
  • کیون IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    بهترین کارمعاوضه سیامک با جلالی دراستقلال است که برا هر دوتیم ایده آل است
  • شین IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    خبرورزشی هیچ فرقی با بیست سال پیش نکرده! تنها تخصصش تفرقه و حاشیه برا پرسپولیس بوده و هست... میخوای بگی داخل تیم جاسوس گذاشتی؟ اون وقت مبلغ رضایت نامه را اگه فولاد بده پرسپولیس چی گیر سیا و ایجنت میاد که این توهمات را سرهم میکنید؟
  • امین IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    اولا که یحیی خیلی بد سلیقست که داره داش سیا رو میفرسته بره دوما سیا اگه مطالباتش میخاد حقشه
  • فارسیس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    یحیی فقط باند خودش رو داره و فکر سود خودشه فقط بازیکن های ساکت رو از هر لحاظ خراب میکنه یادتونه رادو سیدجلال مهدوی کیا رامین اقایی شجاعی شیری محمدانصاری و حالا سیامک و پاکدل.دانیال نااماده و صادقی افول کرده امدند و جای سیامک باتعصب رو گرفتند.فقط پول و باج.یحیی بایدد بره نه سیامک
  • El Capo FR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    بازیکن ب این خوبی رو مازاد اعلام کردید، حقتونه سرمربی تیم اینو نمیخواداوکی دیگه چرا حقوقش رو نمیدید بایدبهتون پولم بده! ؟عجب 😳اگه بازیکن خارجی هم بود جرات داشتید همچی درخواستی رو ازش کنید؟ عمرا 🤷‍♂️ بعد اگه همین بازیکن رفت دوبی یاقطر میذارید رودروی هوادار ازهمه جابیخبر بهرروشی ک خودتون خواستید تاسف‌باره، همینه ک هرسال بدهکار هستید بااین قرارداد های عجیب غریبتون، زنده باد ارتش سرخ وهواداران محترمش 🏆🏆🏆🏆🏆⚽🏆❤️🌹❤️🌹❤️🌹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی