نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
۵ |
۰
دلیل اخراج سیاوش یزدانی مشخص شد؛ خیانت نه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چند روزی است سیاوش یزدانی در تمرین استقلال حضور ندارد، به این خاطر که ریکاردو ساپینتو در نامه ای به باشگاه نسبت به این بازیکن اعلام عدم نیاز کرده است. 

بعد از شکست استقلال در برابر سپاهان همه چیز در رختکن آبی ها عادی بود. حتی ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری بعد از بازی به اشتباه علیرضا رضایی هم اشاره نکرد و در مواجه با این سوال گفت که تقصیر من است. در اولین جلسه تمرین بعد از دیدار با سپاهان که ریکاوری بود، هم همه چیز عادی بود اما در تمرین روز بعد از ریکاوری سیاوش یزدانی با وجود حضور در کمچچ ناصر حجازی اجازه تمرین پیدا نکرد. این موضوع از سوی مدیر تیم یعنی بیژن طاهری به وی ابلاغ شد. اما دلیل کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از سوی ریکاردو ساپینتو چه بود؟

در فضای مجازی این بحث داغ است و سر آغاز این تصمیم به نظر می رسد از پنالتی است که سیاوش یزدانی به روی شهریار مغانلو مرتکب شد. اشتباهی که ممکن است در همان دقیقه از سوی هر بازیکنی رخ دهد. خیلی ها این خطا را به کم کاری تعبیر کردند و بعضی ها هم برای توصیف این صحنه واژه خیانت را به کار بردند که عجیب است و به راحتی قابل اثبات نیست. به خصوص که سیاوش یزدانی در دوره حضور مربیگری محمود فکری از عدم تمایل خود برای بازی در تیم این مربی خبر داده بود!  اما نظر باشگاه استقلال و شخص مدیر عامل باشگاه استقلال در این باره چیست؟ 

علی فتح الله زاده در مورد آینده سیاوش یزدانی و علت کنار گذاشتن او از استقلال این چنین صحبت کرد: «چند سرمربی با من صحبت کردند و خواهان جذب یزدانی هستند. از طرفی چون او کمی با ساپینتو هم زاویه دارد، طبیعی است که اگر بخواهد به تیم دیگری برود ما مخالفتی نداریم. سرمربی تیم تعیین کننده است و بازیکن باید زیرنظر وی کار کند. طبیعی است که بازیکنی را باید داشته باشیم که با مربی همراه و همدل باشد و خودش را برای او و هواداران فدا کند.»

خیانت سیاوش یزدانی علیه استقلال؛ این از سوی سرمربی و مدیر عامل تایید نشد. علت اخراج سیاوش یزدانی عدم همراهی است و عدم همدلی. این موضوعی است که او در مصاحبه ای در دوران مربیگری محمود فکری در استقلال نیز اشاره کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرومیلی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    رفتنش بهتراست
  • لادن IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    وقتی داور با دو پنالتی نا عادلانه استقلال رو برنده کرد،خیانت نبود؟یک مدافع ناخواسته پنالتی داده که خیلی خیلی معمولیه وحالا الم شنگه راه انداخته اند وباخت را تقصیر یزدانی گذاشته اند،شوت ۴۰ متری نور افکن هم حتما خیانت رضایی بوده؟!
  • Hassan IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    استقلال جای بازیکنان بزرگه وباید ازجون ودل مایه بزاره -توی زمین که میای باید هرچی مشکل یا دلخوری داری با هرکسی وهر چیزی فراموش کنی وتمام هم وغمت برد تیمت باشه واگه بازیکن می بینه شرایط روحی وجسمی بازی رو نداره بهتره که بازی نکنه که انگ خیانت یا کم کاری بهش بزنن
  • طرفدارعدالت IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    اولا قابل توجه امثال (لادن)دوپنالتی قبلی درست بودبه گفته همه کارشناسان بعدش پنالتی سیاوش هم درست بود ولی اینکه بازی کن خوبی مثل سیاوش هم کنارگذاشتن خیلی اشتباه ونوسی خودزنی است طبیعی که توهردقیقه ازبازی هراتفاقی رخ بده تیمی که میخواد قهرمان بشه بایدبادوسه گل جلوباشه نه بااشاره ماشالله نمیشه لذا من بعنوان یک طرفدار هیچ سیاوش رامقصر نمی دانم همه تیم مقررات...
  • علی محمدی ۹ IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    بخدا پارسال هم با پنالتی های معیشتی و حق خوری و گدایی کیسه رو قهرمان کردن وقتی تا دقیقه ۸۰ عقب بود یکدفعه داور با یک پنالتی کیسه رو از باخت نجات میداد یا اینکه بازیکن کیسه رو بطور واضح اخراج نمیکرد اینها همه بودار بود پارسال که از ۶ تایی شدن پرسپولیس جلوگیری کنند وگرنه فرناز و چه به قهرمانی اونم کسی که تو امارات نصف بازیهاش و باخته بدبخت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی