نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سناریو تکرار می‌شود؟/ ملوان استقلال را از بحران خارج می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فردا پنجشنبه به مصاف تیم ملوان انزلی می‌رود.

استقلال در دور رفت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر در هفته اول مقابل سپاهان شکست غیر منتظره ای را (پس از ماه‌ها شکست ناپذیری) تجربه کرد تا بحران عجیبی همه اعضای باشگاه و تیم استقلال را فرا بگیرد. اما حریف هفته دوم استقلال ملوان بود که این دیدار با درخشش مهدی قایدی  میزبان شمالی در خانه خودش با سه گل مغلوب آبی‌پوشان شد و در نهایت استقلال و سرمربی پرتغالی تازه وارد را از بحران خارج کرد.

حالا اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با استناد به نتیجه بازی رفت مقابل ملوان معتقدند این بار هم با وجود شکست استقلال در هفته اول دور برگشت ملوان می‌تواند همان تیمی باشد که استقلال را از بحران خارج می‌کند.

 باید دید بعد از شکست استقلال در هفته اول دور برگشت مقابل سپاهان، پیروزی برابر ملوان بار دیگر تکرار می‌شود و استقلال بحران زده به واسطه پیروزی از بحران خارج خواهد شد یا اینکه شاگردان مازیار زارع در ورزشگاه آزادی از آبی‌پوشان امتیاز می‌گیرند و بحران آبی پوشان تشدید می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    نکته جالبه ملوان اینه تا هفته دوازدهم‌ جدا از نتیجه از همه تیما گل خورده ولی از هفته‌ سیزده تا الان اگه اشتباه نکنم تو پنج هفته گلی نخورده ،انگار زارع قلقگیریشو کرده و موقعی خورده به استقلال ساپینتو که برخلاف نیم فصل اول نه خوب موقعیت میسازه نه خوب دفاع،حالا بازیکن و مدیر گذاشتن تو کارش یا هرچی جلو ملوان اگه بازیکناش با تمام وجود هم بازی کنن بازی سختی خواهد داشت ،مگه تو این چند روز با کنار گذاشتن موش تیم وضعیت عوض شده باشه،به.هرحال بوی بازی کسل کننده با تساوی بدون گل میاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی