نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تعداد تماشاگران دیدار استقلال - ملوان مشخص شد؛ خیلی کمتر از ۳۰ درصد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار استقلال - ملوان از هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فردا ساعت ۱۵ در استادیوم آزادی با حضور تماشاگر برگزار می شود.

کانال رسمی باشگاه استقلال از ساعاتی پیش سامانه بلیط فروشی این بازی را به تماشاگران خود معرفی کرد. تعداد تماشاگرانی که می توانند با تهیه بلیط این بازی وارد استادیوم شوند ۵ هزار نفر است! و برای خرید بلیط این بازی هر یک از تماشاگران باید ۲۰۰ هزار تومان هزینه کنند.

۵ هزار نفر به مراتب کمتر از ۳۰ درصد از ظرفیت استادیوم آزادی است.

با اعلام وزیر ورزش و جوانان قرار بود از این پس دیدارهای لیگ برتر با حضور ۳۰ درصد تماشاگر برگزار شود اما به خاطر محدودیت های فنی و مهندسی تنها ۵ هزار بلیط برای دیدار استقلال – ملوان به فروش خواهد رفت!

گفتنی است طبقه دوم استادیوم آزادی به دلیل ریزش احتمالی بلا استفاده شده است و بخشی از طبقه اول استادیوم آزادی هم به دلیل مرمت قابل استفاده نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام CA ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    درسته دیگه چرا بیخودی جو میدید؟ آزادی حدود 85 تا جا داره. طبقه دوم که خرابه! (این 45 تاش رفت) اون سکوها و صندلیهایی هم که توی طبقه اول درست زیر طبقه دوم هستند ایمن نیستند (10 تام اینجوری رفت). خانمها هم که تمیتونن بیان (5 تام اینجوری رفت). 10 درصد هم سهم میزبانه که تو این هوا نخواستند طرفدارهای ملوان تو زحمت بیافتن (این هم هشت و هزار و پونصد تا دیگه). کلا میمونه 16500 نفر گنجایش که سی درصدش میشه 4950 تا! حالا آقای تاج و تیم مجربش بد کرده اند 50 تا صندلی اضافه هم گرفته اند که شما طلبکار شده اید؟
  • حرف حق IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    همه میدونیم داستان چیز دیگه است متاسفم برا این همه دروغ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی