نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
جواد نکونام - تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام که خیلی وقت ها کنار زمین و در محوطه مخصوص مربیان آرام و قرار ندارد، باید به دنبال راهی برای بهبود این وضعیت باشد.

روز  ۱۱ شهریورماه ۱۳۹۵ تیم ملی ایران، نخستین مسابقه‌اش در مرحله مقدماتی جام‌جهانی  ۲۰۱۸ روسیه را برابر قطر برگزار کرد و در نهایت با دو گل دیرهنگام به پیروزی رسید.

منهای کسانی که وقایع آن دیدار با به یاد دارند، بیش از همه این جواد نکونام است که خوب می‌داند چه اتفاقاتی در دوحه رخ داد. حوادثی که منجر به تصمیم سختگیرانه فدراسیون جهانی فوتبال علیه تیم ملی ایران شد و چند بازیکن از جمله جواد نکونام که به تازگی دستیار کارلوس کی‌روش شده بود، چندین جلسه با حکم قطعی فیفا محروم شدند.

نکونام که امروز گفته می‌شود میان گزینه‌های ایرانی تیم ملی، صاحب بیشترین بخت و اقبال است و احتمالا فدراسیون فوتبال پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر نام او را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب خواهد کرد، باید یک بار دیگر تصاویر آن مسابقه و حوادث تلخ رخ‌داده در دوحه را تماشا کند.

این تصاویر را هم ببینید: فریم به فریم با جنجالی‌ترین صحنه بازی فولاد و پرسپولیس

جواد نکونام ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ را فراموش نکند/ تصاویر عبرت آموز ار درگیری شدید با قطری ها/ وقتی فیفا فوتبال ایران را نقره داغ کرد!

جواد نکونام حالا به عنوان یک مربی نسبتا باتجربه در لیگ برتر محسوب می‌شود، اما واقعیت این است که با وجود سال‌ها حضور در تیم ملی و کاپیتانی در بازی‌های مختلف، سرمربیگری یک چیز دیگر است؛ در واقع یک دنیای متفاوت و خاص!

اگر قرار باشد نکونام با همین شیوه‌های مربیگری در لیگ برتر و بازی‌های داخلی، در تیم ملی نیز مسیرش را ادامه بدهد قطعا نه فقط خودش که فوتبال ایران در آینده متضرر خواهد شد.

جواد نکونام ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ را فراموش نکند/ تصاویر عبرت آموز ار درگیری شدید با قطری ها/ وقتی فیفا فوتبال ایران را نقره داغ کرد!

جواد نکونام ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ را فراموش نکند/ تصاویر عبرت آموز ار درگیری شدید با قطری ها/ وقتی فیفا فوتبال ایران را نقره داغ کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • جواد لالیگایی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    لنگیا یکی مثل خودشون ندیده بودن برای همین سروصدا میکنن ترسیدن میخوان با هوچیگری پیش بیفتن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • قرمزته IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      جوادی یه نیگا به جدول بندازی میفهمی که پیش هستن نیازی به هوچیگری نیست آره دادا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • احمدرضا IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      خدایش در هوچیگری هیچ که رو دست کیسه کش ها نمی زنه!!!! ساپینتو پرفسور هوچیگری هست
  • ابراهیم IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    به نکونام بگویید یکی مثل قطری میخواهد تا نفست را بگیرد اگر شیر هستی باید در مقابل عبدالکرم حسن شیر میشدی مثل سرورت کریم پرسپولیسی شما شیرای بدون یالو دمیت و()
  • Amir IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    یه بچه هم میدونه این اقا بدرد ملی نمیخوره بااین رفتارای بد و هوچی گری و حاشیه هاش.. هیچکدوم از ایرانیا بدرد ملی نمیخورن
    • علی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      این آبروی مردم ایران رو میبره ب قرآن
  • واعظ آشتیانی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    وقتی یکی مثل جواد نکونام گزینه سرمربی گری تیم‌ملی میشه معلومه در اون فوتبال و فدارسیون چی میگذره !
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    بدور از تعصب ایشان نه بار فنی دارد ونه دانش مربیگری دارد فوتبالی که او با تیماش انجام میده از دیدنش هیچی عاید بیننده که نشده متاسفانه با حرکات تیمی همراهانش که عجیب وغریبند آدم یاد دکتر بردیای سریال اغما میندازه حیف از فوتبال فولاد خوزستان زمان اوجش با بگویچ واونهمه زیبائیش واونهمه معرفی ستاره به فوتبال ملی وباشگاهی ،حیف از اونهمه امکانات ومخارج باشگاه فولاد که با این جمع باد هوا میشه.
    • پدرام CA ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      جلسه کادر فنی فولاد قیل از بازی دیدنیه! به کعبی میگه تو یار مستقیمت داور چهارمه! به هاشمی نسب میگه امروز وظیفه ات سنگینه:جفت خط نگهدارها! به انالیزور میگه لپ تاپ رو بی خیال تو مربی حریف رو دیوونه میکنی.. به مربی محرومش میگه تو از پشت نیمکت حریف تکون نمیخوری این هم بلند گو و لیست فحشها و الی اخر...
  • اسماعیل IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    سلام به تمام. فوتبال دوستان از ته دل برای جواد متأسف هستم من یک پرسپولیسی هستم تا زمان گل بازی خیلی خوب بودید ولی یک تیم که جلو مییفته سعی نکنه بازی رو ببره واقعا با کارهای که انجام دادید یکبار ببین بعد اگر وجدان داری بگو درست بوده در ضمن اقا یحیی ونیم در قلب ما جا دارید
  • محمد IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    داور فقط و فقط گول هوچی‌گری نکونام رو خورد و پنالتی را هم دید و ترسید
  • ع ق QA ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    ههههه جواد نکونام برای تیم ملی ؟ اخه او که فولاد را با اینهمه پول و امکانات نمی تونه بیاره نیمه ی بالای جدول ؟ با این اخلاقش ؟ واقعا هم امثال کیروش و نکونام را باند داره به تیم ملی قاب می کنه ؟
  • قرمز IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    ایشون برای مربیگری تیم های عربی لایق هستن استاد خوابیدن روی زمین و وقت تلف کردن و هوچیگری هستن
  • عزیزی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    این لنگیاهمیشه هوچیگرن اصلاداورکه یه خطاواضح روهم براشون میگیره همه حمله میکنندبه داور...میگن به زورببریم
  • ذبیح IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    جواد کادرش کلا استادن تو هوچی گری اگه اشتباه نکنم لیگ قبل مقابل پیکان هم اومده بودن خط کشی زمین عوض کردن .زنده باد جواد
  • بازی زشت IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    ژاوی،فکری،قلعه نوعی،تارتار و... تغییرابعادزمین،آب بستن دورزمین ودرگیری بانیمکت حریفان اهوازیهای مهدفوتبال،دارای یکی از بهترین آکادمیهای ایران،همانطورکه بختیاری زاده وبقیه پیشکسوتان فولاد دوفصل پیش گفتندتیم شما احتیاج به بازی کثیف برای بردنداره،برفرض دوتاتیم دیگه مثل پرسپولیس رابااین حواشی بردید،آخرش چه،بانیمکت اعراب مثل ژاوی دوباره میتونید درگیربشید
  • آدم بد اخلاق IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    باید تاسف خورد به حال فدراسیونی که جواد نکونام گزینه سرمربیگری تیم ملیش باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی