نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یادبود مهرداد میناوند در تمرین پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس بعد از گذشت ۲ سال همچنان رفتن دوست نزدیکش را باور نکرده است.

به‌مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند اسطوره باشگاه پرسپولیس و بازیکن اسبق تیم‌ملی، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با اهدای شاخه‌گل‌هایی به وی ادای احترام کردند و یادش را گرامی داشتند.

حدود ۲ سال قبل و در اوج بیماری کرونا در کشور، فوتبال ایران در شوک عجیبی فرو رفت و یکی از بهترین های خودش را از دست داد. مهرداد میناوند اسطوره باشگاه پرسپولیس و ملی‌پوش اسبق کشورمان دو سال قبل به‌دلیل ابتلا به بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت.

مثل چشم به هم زدن رفتن مهرداد ۲ ساله شد ولی هنوز خیلی ها مرگ او را باور نکردند.  مراسم دومین سالگرد درگذشت این پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس روز جمعه در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا (س) تهران با حضور جمعی از بزرگان فوتبال ایران برگزار شد.

علاوه‌بر آن، بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس که نتوانسته بودند به دلیل سفر به اهواز برای بازی مقابل فولاد راهی بهشت زهرا شوند و در مراسم سالگرد میناوند شرکت کنند، امروز قبل از شروع تمرین‌ خود با اهدای شاخه‌گل‌هایی در برابر قاب‌عکس مرحوم مهرداد میناوند، به دفاع‌چپ اسبق فوتبال کشورمان ادای احترام کردند و یاد و خاطر او را زنده نگه‌داشتند.

در پرسپولیس فعلی یحیی گل محمدی، کریم باقری و افشین پیروانی از دوستان بسیار نزدیک و رفقای قدیمی مهرداد بودند و بعد از فوت میناوند هم تا مدت ها رخت عزا بر تن کردند.

گل محمدی و پیروانی از دوستان صمیمی مرحوم میناوند بودند و هنوز هم وقتی اسمی از مهرداد به میان می‌آید، این دو بغض می‌کنند. حتی سرمربی پرسپولیس می‌گوید هنوز هم رفتن مهرداد را باور نکرده است و برایش هضم اینکه یکی از بهترین رفقای خود را دیگر در کنار خودش نمی‌بیند، خیلی سخت است.

یادبود مهرداد میناوند در تمرین پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاکو IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    از رفتارت با دوستانی که زنده هستند کاملا معلومه چه معرفتی داری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی