یادبود مهرداد میناوند در تمرین پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس بعد از گذشت ۲ سال همچنان رفتن دوست نزدیکش را باور نکرده است.

به‌مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند اسطوره باشگاه پرسپولیس و بازیکن اسبق تیم‌ملی، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با اهدای شاخه‌گل‌هایی به وی ادای احترام کردند و یادش را گرامی داشتند.

حدود ۲ سال قبل و در اوج بیماری کرونا در کشور، فوتبال ایران در شوک عجیبی فرو رفت و یکی از بهترین های خودش را از دست داد. مهرداد میناوند اسطوره باشگاه پرسپولیس و ملی‌پوش اسبق کشورمان دو سال قبل به‌دلیل ابتلا به بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت.

مثل چشم به هم زدن رفتن مهرداد ۲ ساله شد ولی هنوز خیلی ها مرگ او را باور نکردند.  مراسم دومین سالگرد درگذشت این پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس روز جمعه در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا (س) تهران با حضور جمعی از بزرگان فوتبال ایران برگزار شد.

علاوه‌بر آن، بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس که نتوانسته بودند به دلیل سفر به اهواز برای بازی مقابل فولاد راهی بهشت زهرا شوند و در مراسم سالگرد میناوند شرکت کنند، امروز قبل از شروع تمرین‌ خود با اهدای شاخه‌گل‌هایی در برابر قاب‌عکس مرحوم مهرداد میناوند، به دفاع‌چپ اسبق فوتبال کشورمان ادای احترام کردند و یاد و خاطر او را زنده نگه‌داشتند.

در پرسپولیس فعلی یحیی گل محمدی، کریم باقری و افشین پیروانی از دوستان بسیار نزدیک و رفقای قدیمی مهرداد بودند و بعد از فوت میناوند هم تا مدت ها رخت عزا بر تن کردند.

گل محمدی و پیروانی از دوستان صمیمی مرحوم میناوند بودند و هنوز هم وقتی اسمی از مهرداد به میان می‌آید، این دو بغض می‌کنند. حتی سرمربی پرسپولیس می‌گوید هنوز هم رفتن مهرداد را باور نکرده است و برایش هضم اینکه یکی از بهترین رفقای خود را دیگر در کنار خودش نمی‌بیند، خیلی سخت است.

یادبود مهرداد میناوند در تمرین پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاکو IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    از رفتارت با دوستانی که زنده هستند کاملا معلومه چه معرفتی داری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی