شایعه شکایت استقلال از بازیکن سابق به کمیته اخلاق!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال از بازیکن سابق خود به اتهام کم کاری به کمیته اخلاق شکایت نمی کند و اصلا چنین اتهامی به بازیکنش وارد نکرده است.

مصاف سپاهان – استقلال با اتفاقات تلخی برای آبی پوشان همراه بود چرا که استقلال در این بازی روی اشتباه دو بازیکنش یعنی علیرضا رضایی و سیاوش یزدانی بازی را دو بر یک باخت و ۸ امتیاز از پرسپولیس عقب افتاد.

۴۸ ساعت بعد از این شکست ریکاردو ساپینتو از سیاوش یزدانی خواست اردوی تیم را ترک کند و باشگاه در ساعات پایان باقی مانده نقل و انتقالات این بازیکن را یکطرفه فسخ کرد.

در محافل ورزشی نقل شده در  صورت شکایت سیاوش یزدانی از باشگاه استقلال به کمیته وضعیت باشگاه استقلال هم از این بازیکن به اتهام کم کاری شکایت خواهد کرد. به خصوص که این بازیکن پیشتر در دوره مربیگری محمود فکری گفته بود؛ دوست ندارد برای تیم بازی کند! اما این خبر دور از واقعیت است و باشگاه استقلال چنین نیتی دارد و دوست دارد این پرونده با حضور سیاوش یزدانی در تیم جدید بسته شود.

ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری پیش از بازی با ملوان پیرامون سیاوش یزدانی از واژه کم کاری یا مشابه استفاده نکرد و تنها گفت اعتمادش را به این بازیکن از دست داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ا.م IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    اینکه باشگاه ازیزدانی شکایت نمیکنه،که یک حقیقت هست ونمیتونه باچنین استدلال مضحکی شاکی بشه،اما شما یکجوری نوشتی که قطعا لطفی در حق یزدانی شده،درحالیکه اگه یزدانی شاکی نشه و بره تیم دیگه ای ،اونموقع اون لطف کرده به باشگاه
  • ناشناس IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خب معلومه نمیتونه اصلا باشگاه شکایت کنه اگه اینطوره که هر بازی کنی به خاطر یه پنالتی دادن ازش شکایت بشه که دیگه هیچی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی