نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
در تعطیلات جام جهانی چه اتفاقی برای استقلالی‌ها رخ داد؟/ تیم آبی با ۵ غایب در کرمان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در بازی با مس کرمان هم چند غایب تاثیر گذار در ترکیب خواهد داشت.

غیبت بازیکنان کلیدی در ترکیب استقلال در هفته‌های بعد از جام جهانی یک اتفاق طبیعی بوده و گویی ریکاردو ساپینتو به این موضوع عادت کرده است و اصلا دوست ندارد در مورد آن حرفی بزند. شاید به این دلیل که مربی بدنساز استقلال هموطنش است.

مصدومیت سید حسین حسینی هنوز به طور کامل برطرف نشده است. هر چند امروز او بدون عصا در تمرین تیم شرکت کرد. مهدی مهدی پور و محمد حسین مرادمند هنوز در بند آسیب دیدگی است و بعید است آبی پوشان را در سفر به کرمان همراهی کنند. آرش رضاوند و محمد محبی هم امروز به طور اختصاصی تمرین کردند و حضور آنها در بازی با مس کرمان قطعی نیست.

مشخص نیست در تعطیلات جام جهانی چه اتفاقاتی برای بازیکنان استقلال رخ داده است که در هفته‌های اخیر زیاد مصدوم می‌شوند. این امکان هم وجود دارد؛ مصدومیت‌ها به دلیل فشار بالای تمرینات بدنسازی باشد که در اردوی تیم استقلال وجود دارد. آنچه که مسلم است بازیکنان ایرانی در قالب تیم‌های باشگاهی ظرفیت تمرینات بدنسازی تیم‌های اروپایی را ندارند، به این خاطر که خیلی از پارامترهای فوتبالیست‌های حرفه ای را در زندگی اجتماعی که یکی از آنها ساعت خواب و تغذیه است، را رعایت نمی‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ا.شهرضا IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    باردنظرنویسنده نقددرمورد ظرفیت نداشتن بازیکنان ایرانی در بدنسازی اروپایی، مگه تمرینات سپاهان و پرسپولیس بامربیان بدنسازغیرایرانی انجام نمیگیره،حتی درتیم تراکتور،نفت آبادان ویکی دوتیم دیگه هم خارجی ند مشکل مصدومیت بیش از حد استقلالی ها ازنحوه تمرینات،یابدنسازی تیم استقلال هست و کلی نیست
  • ع ق QA ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    چون کل باند ۳میم مظلومی محصص ماجدی و تاج و کیروش و اقاجانیان و وزیر سجادی و بازیکنان چشمی علی کریمی و مجید حسینی همه بر علیه مردم ایران خیانت کرده بودند باید محاکمه شوند
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    چرا بایداین جوری باشد وقتی قائدی وبازیکنان دیگه تا دم صبح نمیخوابندهرشب مهمانی وپارتی می‌گیرندو بزرگتری نیست برسرشون بایدهم مصدوم شوند اینها همش بهانست تاوقت بخرند و برن مهمانی مثه نیمار اطوا وفیلم بازی می‌کنند حیف ملیاردهاپول پول که به قائدی ومحبی دادن میدونید چندخانواده فقیر راسر سامان می دهدیا با این پول‌های که به اینجوربازیکنانی که برای استقلال دادن وهیچ نتیجه ایم ازشون نگرفته استقلال چندصدپسرودختری که هیچ آیندای ندارندمیتوان سروسامان دادوهزاران گرفتاری‌های امروزمردم رابهاش حل کرد.!! واقعا واقعا نامردی هست این پولها حلال نیست!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی