سیاوش یزدانی به سپاهان برگشت/ مدافع جنجالی تا ۱۴۰۴ در اصفهان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیاوش یزدانی مدافع جدا شده استقلال با عقد قراردادی دو ساله و نیمه به سپاهان پیوست.

باشگاه سپاهان پس از مذاکرات هیئت مدیره و مدیرعامل و با نظر ژوزه مورایس و اعضای کادر فنی، سیاوش یزدانی مدافع بلندقامت فوتبال کشورمان را با عقد قراردادی تا سال ۱۴۰۴ به خدمت گرفت.

یزدانی پیش از این و در بین سال‌های ۹۶ تا ۹۸ به مدت دو فصل سابقه حضور در سپاهان و کسب یک عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر با این تیم را در کارنامه دارد.

به این ترتیب مدافع استقلال که پروسه فسخ قراردادش با این تیم جنجالی شد و در نهایت کار به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون برای روشن شدن تکلیف قراردادش کشید، تا پایان مدت زمان قرارداد ژوزه مورایس، با تیم سپاهان قرارداد بست تا بعد از تمدید قرارداد نورافکن، دومین قرارداد بلندمدت سپاهانی‌ها را به خودش اختصاص دهد.

سیاوش که پس از پایان دوران سربازی دوباره به استقلال بازگشته و تا پایان لیگ بیست و سوم با این تیم قرارداد داشت، سرانجام پس از اختلاف نظر با ساپینتو و اعلام عدم نیاز از سوی او، به سپاهان پیوست تا بار دیگر زیر نظر یک سرمربی پرتغالی که از اتفاق در نقطه عکس سرمربی استقلال، به او و عملکرد فنی‌اش اعتقاد کامل دارد، به فوتبالش ادامه دهد.

با این حساب طلایی‌پوشان اصفهانی در کنار محمد دانشگر و نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی را هم در لیست خود به عنوان مدافع میانی در اختیار خواهند داشت.

سیاوش یزدانی به سپاهان برگشت/ مدافع جنجالی تا ۱۴۰۴ در اصفهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی