سیامک نعمتی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برخلاف تصورات همگان، سیامک نعمتی بازیکن لیست مازاد یحیی گل محمدی در نهایت در پرسپولیس ماندنی شد.

معمولا عرف بر این است که بازیکنان مازاد سرمربیان در تابستان و زمستان، تیم خود را ترک می‌کنند چرا که خوب می‌دانند دیگر مد نظر سرمربی نبوده و چاره ای جز ترک تیم خود ندارند.

سیامک نعمتی اما یک چهره استثنایی است که با وجود قرار گرفتن در لیست مازاد پرسپولیس، در این تیم ماندنی شد. چرا؟ اگر کنجکاوید که دلیل این اتفاق نادر را بدانید تا انتهای این گزارش همراه ما باشید.

سیامک قیمت پرت داد، حسینی گل گهری شد

اولین تیم خواهان ستاره مازاد پرسپولیس، گل گهر سیرجان بود. امیرقلعه نویی چند بار با سیامک صحبت کرد و این بازیکن هم قبول کرده بود که راهی این تیم شود. حتی خبر پیوستن سیامک به گل گهر هم منتشر شد و  باشگاه گل گهر  حاضر بود مبلغ ۴ میلیارد تومان پول  رضایتنامه نعمتی را هم پرداخت کند ولی به دلیل اینکه محمدرضا حسینی را از سپاهان خرید دیگر قید او را زد. سیامک نعمتی نه تنها ۴ میلیارد تومان برای رضایتنامه اش می‌خواست بلکه رقم خیلی بالایی از گل گهر درخواست کرد در حالی که رقم درخواستی محمدرضا حسینی بازیکن سابق سپاهان اصفهان پایین تر بود. بنابراین گل گهر و قلعه نویی قید بازیکن گران تر را زده و بازیکن ارزان تر با رضایتنامه ای دردست را خریداری کردند!

یک ستاره اسپانیایی اجازه نداد نعمتی شاگرد نکونام شود

فولاد خوزستان دومین باشگاهی بود که خواهان سیامک نعمتی شد. این بازیکن اما رقم بسیار بالایی (همچون گل گهر) از تیم جنوبی درخواست کرد. فولادی‌ها هم زمان خواستند تا اینکه مشخص شد مهاجم اسپانیایی (روبرتو تورس) به این تیم جواب مثبت داده است. روبرتو تورس ستاره ای بود که همه کیفیت او را با گلی که به استقلال زد به وضوح دیدند. جواد نکونام البته شناخت بسیار خوبی از ستاره سابق اوساسونا داشت و ترجیح داد به جای سیامک نعمتی یک ستاره لالیگایی را بخرد. ستاره ای که در همان بدو ورود یک گل ۳ امتیازی برای فولاد به پرسپولیس زد.

دورهای خودش را زده و حالا...؟

درنهایت سیامک نعمتی در پرسپولیس ماندنی شد اما یحیی گل محمدی به او اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداد.

وساطت کریم باقری و سایر نزدیکان یحیی گل محمدی بالاخره باعث شد سرمربی پرسپولیس رضایت دهد شماره ۸۸ پس از پایان بازی با آلومینیوم اراک به تمرینات گروهی اضافه شود. البته این موافقت یحیی گل محمدی به بازی جنجالی و دلخوری شدید یحیی گل محمدی از داوری و ... مواجه شده و تمرینات این تیم به مدت ۳ روز تعطیل شود!

جالب آن که شنیدیم یحیی گل محمدی در جواب واسطه‌های بازگشت سیامک نعمتی با دلخوری گفته بود که «رفته دورهای خودش را با تیم‌های دیگر زده، مذاکره کرده و رقم‌های بالا داده و حالا که هیچ تیمی‌او را نخواسته دوباره برگشته است!»

با این حال در نهایت یحیی گل محمدی رضایت به بازگشت سیامک نعمتی داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کیارش IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    چه اصراری داره اینو بزاره کنار بازیکن بدی نیست که
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    پرسپولیسی واقعی اگر هم قرار باشه بره هیگاه از اصلش جدا نیست سیامک نژادش پرسپولیسیه پس بس کنید هیس.
  • علی محمدی ۹ IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    خوب حالا جوابت را میدهم بغیر از اون یک شوتی که بقول خودت ستاره اسپانیایی ولا لیگایی مازاد جواد جمبل زد و اونم به خاطر اشتباه در جایگیری علی نعمتی بود دیگه چه کار مهمی تو بازی با پرسپولیس و با تراکتور انجام داد و حالا بازیهای بعد خواهید دید که همین اسپانیایی مازاد چجور انالیز میشه و دیگه قدرت هیچ کاری رو نخواهد داشت چون اون بازی اولش بود و هنوز کسی بازیش رو ندیده بود ولی اقا سیامک الان چند ساله تو اوجه و بگدریم از امسال که خودش مقصره و اماده نیست و تازه میاد اظهار فیض هم میکنه ولی باز دید هیچ جا از پرسپولیس بهتر نیست و اقا یحیی باهاش لج که نیست بلکه خوبش رو هم میخواد مگه اونهایی که رفتند چکار کردند بغیر از اقا رامین که اونم به خاطر حاشیه هاشه که برانکو هم کنارش گذاشت و همین سیامک و اورد
  • علی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    دلش میخاد به شماها چه فضولید
  • ایرانی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    الان‌‌تو‌پیششون‌بودی،یحیی‌گفته‌رفته‌دورهاشو‌زده‌و‌الان‌‌برگشته
  • احمد IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    جناب گل محمدی با چند بازی کن همین کارا کردی با رامین رضایی و با اسدی ۷الا دقت کن رامین شده بهترین بازی کن سپاهان اسدی شده کلید نجات تراکتور هم حج باز شدی هم در گرفتن بازی از بازی کنان اشتباه می کنید جای اسدی در قلب خط دفاع نبود
  • هوادار IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    به کار استقلال می اومد که به موقع اقدام نکردن
  • Ahad IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    هیچ کسی غیر از یحیی نمیخواد که سیامک بره. بازیکن به این خوبی و با اخلاق. کاش یحیی خودش از این نحوه مربیگری و خراب کردن ستاره‌ها خجالت بکشه و از پرسپولیس برود. بازیکن‌هایی که در هر تیمی ستاره هستند در دست یحیی بی خاصیت میشوند چون مربیگری بلد نیست. تا حالا هم بخاطر بقایای زحمات برانکو همین نتیجه گرفته است و کر نه باید برای بقا میجنگیدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی