نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سعید صادقی - مهدی ترابی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مثلث مطرح و شناخته شده پرسپولیس روی هم رفته در لیگ بیست و یکم ۳۱ پاس گل و ۱۲ گل به ثمر رساندند در حالی که در فصل جاری عملکرد ناامیدکننده‌ای در مجموع داشته‌اند.

سه ضلع مهم خط میانی پرسپولیس هنوز نتوانسته اند انتظارات را برآورده کرده و همچون فصل گذشته خوش بدرخشند.

فصل گذشته ستاره لیگ یک بازیکن باتجربه بود. سعید صادقی ۲۸ ساله در این فصل حسابی سروصدا کرد و به سوژه اصلی نقل‌وانتقالات هم تبدیل شده است. بازیکنی که اگر نبود، شاید تیم قلعه‌نویی بعد از کسر امتیاز باید رده‌های پایین‌تری را برای خودش متصور می‌شد. ۷ گل و ۱۴ پاس گل یک آمار فوق‌العاده از هافبک سیرجانی‌هاست. تیمی که ۳۷ گل زده داشت و صادقی روی ۲۱ گل این تیم تاثیر مستقیم داشت و البته در بعضی از گل‌های دیگر هم می‌توان ردپای او را دید. صادقی در کل در این فصل ۵۰ شوت به سمت دروازه حریفان زد و میانگین ۲.۴ پاس کلیدی در هر بازی داشت. 

مهدی ترابی نیز در لیگ بیست و یکم عملکرد درخشانی داشت و توانست در ترکیب پرسپولیس ۴ گل بزند و ۱۱ پاس گل بدهد.

در لیگ ۲۱، سعید صادقی روی ۲۱ گل و مهدی ترابی روی ۱۵ گل تیم های خود تاثیر مستقیم داشتند. سعید صادقی ۷ گل و ۱۴ پاس گل و مهدی ترابی، ۴ گل و ۱۱ پاس گل در مسابقات لیگ سال گذشته ثبت کردند و روی هم روی ۳۶ گل تیم های خود تاثیر مستقیم داشته‌اند. سروش رفیعی نیز در سپاهان اصفهان، ۶ پاس گل داد و یک گل زد تا نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

به عبارت دقیق‌تر این مثلث مطرح و شناخته شده روی هم رفته در لیگ بیست و یکم ۳۱ پاس گل و ۱۲ گل به ثمر رساندند در حالی که در فصل جاری عملکرد ناامیدکننده‌ای در مجموع داشته‌اند. مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی روی هم رفته در لیگ ۲۲ فقط  ۷ پاس گل داده و ۲ گل هم زده‌اند! این آمار خوبی برای ۳ ستاره تکنیکی و پاسور پرسپولیس نیست و پرسپولیس اگر می‌خواهد در پایان فصل جشن قهرمانی بگیرد باید مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی آماده‌تری را در ترکیب خود داشته باشد.

البته این ۳ بازیکن تأثیرگذار هنوز فرصت دارند که در ادامه فصل آمار خود را بهتر از قبل کرده و به موفقیت تیم خود نیز کمک بیشتری کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بهرام IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    باید به صادقی فرصت داد بهترین بازیکن ایرانه حتی از ترابی بالاتر
    • سلام IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      چقد فرصت ۱۵بازی کرده یک به یک ضعیف تر بازیکن اگه بازیکن باشه از بازی اول نشان میده که بازیکن خوبیه کلی این صادقی نشان داد که اینکاره نیست و نخواهد شد و اصلا در حد تیم سوم پرسپولیس هم نیست بخدا از فوتبال محلات بازیکن بیاد از صادقی بهتر جواب میده اون همه پول گرفت که چی بیاد ۱۵ بازی فقط توپ بازی کنه بزرگترین اشتباه و بدترین خرید یحیی جذب همین صادقی هست هزار رحمت به تمیروف بازم این حداقل پول زیادی نگرفته بود صادقی اگه برای پرسپولیس مجانی بود بازم گران بود چون وقتی تو زمین باشه تیم عملا ۱۰ نفره میشه دیر نیست اون روزی که همه از بازی بد و ضعیف صادقی کلافه بشن و یحیی مجبور بشه پرتش کنه بیرون امروز اخراج بشه بهتر از فردا هست اینجور بازیکنا که پول چند ده میلیاردی گرفتن و سودی نداشتن باید جریمه سنگین بشن بعدشم اخراج اگه ۵۰تا بازی بگذره صادقی همینه که هست ضعیف بی کیفیت معمولی آماتور بدرد نخور سوهان روح هوادار کاش فقط همین بود اون دانیال که یحیی بخاطرش رامین را فدا کرد دست کمی از صادقی نداره ضعیف پر اشتباه حتی ی ارسال بلد نیست هرچی پاس میده همش اشتباهی از اون ور رامین سپاهان را قوی‌تر کرد
  • سلام IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    هزارتا بازی هم بگذره از صادقی بازیکن در نمياد تا حالا جز ی بازیکن خیلی ضعیف و معمولی چیزی نشان نداده و نخواهد داد اینم مثل تمیروف شده سوهان روح خدا کنه فقط از پرسپولیس بره که بره سروش هم دیگه کارایی نداره در کل خریدهای این فصل بجز بیرانوند الباقیش بدرد نمیخورن خصوصا خصوصا صادقی ‌که ديدنش تو پرسپولیس قابل تحمل نیست ینی پرسپولیس انقد خوار شده که ی زپرتی مثل صادقی بازیکنش باشه
  • زیگزاگ IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    دعوت نشدن صادقی به تیم ملی که بهش قولشو داده بودند،روحیه این بازیکن رو خراب کرد.عوض شدن اسکوچیچ و استیلی به خیلی ها ضربه زد.
  • کیون IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    صادقی هرچی باشه از بازیکنای مبتدی کیسه خیلی بهتراست کیسه کشا بهش حسادت دارند
    • امیران IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      خیلیییییییییی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی