مکس کروزه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه استقلال برای تقویت این تیم به دنبال جذب مکس کروزه بازیکن شناخته شده آلمانی هستند.

اگر پرونده جذب بازیکن جدید در استقلال همچنان مفتوح مانده باشد باید احتمال حضور بازیکنی به نام مکس کروزه که در فوتبال آلمان شناخته شده است را جدی بگیریم. این بازیکن ۱۰۹ بار در بوندس‌لیگا با پیراهن تیم‌های گوناگون به میدان رفته و سابقه عریض و طویلی دارد.

 ۱۴ بازی ملی نیز برای تیم ملی فوتبال آلمان بیانگر آن است که کروزه از کیفیت کافی برای بازی در استقلال برخوردار است اما آیا باشگاه استقلال قادر به جذب این بازیکن ۳۴ ساله خواهد بود؟ کروزه در آخرین سال‌های بازیگری خود در تیم ولفسبورگ بازی کرده که این نشان از توانایی این بازیکن در سنین بالا دارد.

این هافبک گلزن در سال‌های دوران حرفه‌ای خود بازی در سن پائولی، فرایبورگ، مونشن گلادباخ، وردربرمن، فنرباغچه و در نهایت ولفسبورگ را در کارنامه دارد و حضورش در فوتبال ایران به طور قطع اتفاق جالب توجهی خواهد بود اما باید دید که مدیران باشگاه استقلال آیا به لحاظ مالی در وضعیتی قرار دارند که بتوانند دستمزد این بازیکن را پرداخت کنند یا خیر؟! 

باشگاه استقلال پیش‌تر نیز با جی لوید ساموئل که در لیگ برتر انگلیس سابقه درخشانی داشت، همکاری کرده بود و اگر کروزه نیز به این تیم ملحق شود دومین بازیکنی خواهد بود که در این سطح به ترکیب استقلال پیوسته است.

بیشتر بخوانید: جزئیاتی از قرارداد استقلال با کاوه رضایی که باور کردنش سخت است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسماعیل IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    امیدوارم استقلال این بازیکن راجذب کند
  • ع ق QA ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    خوب حاجی پولای قایم کرده را بیاره بیرون پول فروش ۵۱ درصد هم تو راه هست
  • امید IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    ی جور مینویسن سرشناس هر کی ندونه قبل خوندن مطلب فکر میکنه دارن امباپه رو میارن ی بازیکن بسیار معمولیه اقای کروزه بازیشم خوبه ولی خداییش سر شناس نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی