نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
وضعیت تلخ و نگران کننده ۳ ملی پوش ایران در ترکیه/ فوتبالیست‌های ایران همچنان زیر آوار
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال قطع عضو ایران واقعیت‌هایی در خصوص پیامک یکی از بازیکنان این تیم را از زیر آوار زلزله ترکیه را بیان کرد.

جعفر عسکری با بیان اینکه سه لژیونر فوتبال قطع عضو کشورمان در زلزله ترکیه گرفتار شدند اظهار کرد: محمدرضا میراحمدی و مهدی سعیداوی پنج سال است که در ترکیه هستند و حامد مطرودی نیز امسال به جمع آنان پیوسته است. این بازیکنان در تیم مالاتیا اسپور توپ می‌زنند و ملی‌پوش کشورمان نیز هستند. متاسفانه آنان در هتلی هستند که ۹۰ درصد آن تخریب شده است. به جز این سه ایرانی چندین نفر ترک نیز در آن حضور دارند و تا کنون نیز خبری از آنان منتشر نشده است.

وی ادامه داد: از نخستین ساعات زلزله ترکیه با کنسول‌گری ایران در استانبول و سفارت ایران در آنکارا در ارتباط بودیم و از طریق هلال‌ احمر نیز با نهادهای ترکیه در ارتباطیم تا خبری از این سه عزیز دریافت کنیم. همچنین با سرپرست و برخی از بازیکنان این تیم در ارتباطیم تا شاید خبری از ملی‌پوشان دریافت کنیم. بازیکنان تیم ملی نیز با بازیکنان تیم ترکیه تماس هایی برقرار کردند. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم خبری از این سه نفر دریافت کنیم.

عسکری افزود: نه تنها هتل ۹۰ درصد تخریب شده بلکه ساختمان‌های کناری آن نیز تخریب و این کار را برای آوار برداری سخت کرده است. ریزش این ساختمان‌ها کوهی از آوار ایجاد کرده و تا کنون نیز کسی از زیر این آورارها خارج نشده است.

سرمربی تیم فوتبال قطع عضو در واکنش به پیامک میراحمدی از زیر آوار گفت: این داستان صحت ندارد و ما از زمانی که خبر آن منتشر شد پیگیر بودم. به خواهر این فوتبالیست زنگ زدم و او گفت یک ترک این را اعلام کرده و شماره او را به من داد زنگ زدم. یک خانم ترک جواب داد و من را به یک نفر دیگر را معرفی کرد. در نهایت مشخص شد که برادر میراحمدی پشت این داستان است و با این کار می‌خواسته روند آواربرداری را تسریع کند. البته این پیام به نیروهای امداد و نجات ترکیه هم نشان داده شد تا آنان تلاش خود را مضاعف کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی