نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ایلکای گوندوغان و همسرش
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایلکای گوندوغان و همسرش سارا با تمام توان برای کمک به زلزله‌زده‌های ترکیه تلاش می‌کنند.

بیش از ۱۷ هزار نفر به دلیل زلزله شدید و ویرانگر در ترکیه و سوریه جان خود را از دست دادند که بیش از ۱۴۰۰۰ نفر از کسانی که جان خود را از دست دادند در ترکیه بودند. زمان به سرعت می‌گذرد و هنوز هم خیلی‌ها زنده از زیر آوار بیرون می‌آیند.

خانواده گوندوغان تمام تلاش خود را برای کمک کردن انجام می‌دهند. به گزارش نشریه بیلد، پدر این هافبک در بالیکسیر حضور دارد و به حمل و نقل کمک می‌کند. او در گلزن‌کرشن متولد شد، اما از پدر و مادری ترک و پدرش عرفان قبل از نقل مکان به آلمان در بالیکسیر کار می‌کرد.

کمک‌های ایلکای گوندوغان ستاره منچسترسیتی و همسرش به زلزله‌زده‌های ترکیه/ به ما در این راه کمک کنید

گوندوغان، بازیکن من‌سیتی و همسرش سارا دو کامیون نان برای کمک به آسیب‌دیدگان اهدا کردند. او گفت: «من و خانواده‌ام به شدت درگیر این اتفاق شده‌ایم. فکر و ذهنم با مردم مناطق بحران‌زده است. لازم است که همه ما دست به دست یکدیگر بدهیم. مردم چشم‌انتظار کمک‌های ما هستند. تشویق و حمایتی که تاکنون دریافت کرده‌ایم عالی بوده است. ما در تلاشیم تا مواد غذایی و غذای کودک، پتو، محصولات بهداشتی و لباس گرم بیشتری جمع‌آوری کنیم و بعد با هماهنگی با سفارت ترکیه در لندن ترتیب انتقال به ترکیه را خواهیم داد.»

سارا همسر گوندوغان افزود: «ما کمک‌های خود را برای زلزله‌زدگان ارسال می‌کنیم. آنها در حال حاضر نه برق دارند نه غذا. ما دو کامیون نان فرستادیم، اما آنها به پتو، مواد غذایی و موارد دیگر هم نیاز دارند و اگر هر یک از دوستان یا دنبال‌کنندگان ما بخواهند می‌توانند با ما در این مسیر همراهی کنند.»

این مطلب را هم بخوانید: جنجال‌هایی که همسران ستاره‌های فوتبال به‌پا کردند؛ از حمله به مربی و مسخره‌کردن شهر تا طعنه به رقیب شوهر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی