نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
لئاندرو پریرا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نظر یحیی گل‌محمدی، مهاجم برزیلی پرسپولیس در تهران ماند و به آبادان سفر نکرد.

آخرین مسابقه از هفته نوزدهم لیگ برتر بین دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در نهایت پرسپولیس با دبل شیخ دیاباته  ۲ بر یک به پیروزی رسید. سرخپوشان با این برد ۳۹ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول باقی ماند. پرسپولیس در این مسابقه ابتدا از حریف عقب افتاد اما در نهایت پیروز شد.

با اعلام سایت باشگاه پرسپولیس و مدیر روابط عمومی این تیم، ITC لئاندرو مارکس پریرا از سوی باشگاه گامبا اوزاکا و فدراسیون فوتبال ژاپن برای حضور او در جمع سرخپوشان ایران، صادر شد.

به این ترتیب  این بازیکن که قراردادش نیز به ثبت رسیده بود، تمامی مجوزهای لازم برای اخذ مجوز بازی در لیگ خلیج فارس ایران و دیگر رقابت‌ها با پیراهن پرسپولیس را دریافت کرد اما...

با این وجود لئاندرو پریرا نتوانست همراه پرسپولیس به آبادان سفر کند. این در حالی است که گفته می‌شد مهاجم برزیلی به دلیل داشتن تمرینات اختصاصی از آمادگی بدنی نسبتا خوبی برخوردار بوده و می‌توانست همراه تیمش به آبادان سفر کند ولی یحیی گل‌محمدی ترجیح داد ریسک نکند.

در همین رابطه شنیدیم لئاندرو پریرا قرار است در لیست بازی پرسپولیس برابر هوادار قرار بگیرد. ظاهرا یحیی گل‌محمدی خیلی دوست دارد از مهاجم برزیلی تیمش در تهران، جلوی چشم هواداران و با گُل رونمایی کند.

دبل شیخ دیاباته به شدت باعث خوشحالی و امیدواری یحیی گل‌محمدی شده و حالا او قصد دارد در دیدار هفته بیستم مقابل تیم هوادار از لئاندرو پریرا نیز استفاده کند بلکه او هم با گلزنی خود به موفقیت پرسپولیس کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    نقشه سرمربی پرسپولیس برای بدست آوردن صدرجدول لیگ برتر و شکست هوادار و گرفتن سه امتیازبازی و تفاضل گل بهترنسبت به سپاهان است.
  • رضا IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    خلیج عربی درسته
  • اصغر IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    درست است
  • کریم IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    خلیج فارس.ارتش سرخ وخلیج فارس ارتش وسپاه جمهوری اسلامی ایران.خلیج فارس ایران.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی