نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیرلو - رونالدو
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین یوونتوس کریستیانو رونالدو را بازیکن حرفه‌ای دانست و تاکید کرد کار با ستاره پرتغالی راحت است.

کریستیانو رونالدو بار دیگر با باشگاه جدیدش النصر شروع به درخشش کرد. ستاره پرتغالی در نهایت خوشحال به نظر می‌رسد زیرا دوران حرفه‌ای او در عربستان سعودی شروع شده است. جدایی او از منچستریونایتد بسیار ناخوشایند بود ولی در نهایت حواشی برای ستاره پرتغالی به پایان رسیده است.

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوسی بود که کریستیانو رونالدو در آن حضور داشت و هیچ مشکلی با او نداشت. پیرلو درباره کار با رونالدو در یوونتوس گفت: «کار با او برای من آسان بود. او پسر خوبی و بسیار حرفه‌ای است. او می‌خواست در هر بازی به میدان برود و در هر بازی گل بزند. ما هیچ مشکلی نداشتیم اما فوتبال خیلی سریع تغییر می‌کند. سن نیز باعث تغییر شما می‌شود. برای من این یک تجربه خوب بود. او نماد فوتبال جهان است، او اکنون در ۳۵ سالگی همان کاری را انجام می‌دهد که در جوانی انجام می‌داد.»

او درباره مصاحبه حاشیه‌ساز رونالدو با پیرز مورگان که باعث رفتنش از یونایتد شد نیز صحبت کرد و گفت: «احساس می‌کنم رونالدو مدت‌ها منتظر این مصاحبه بود. من تصور می‌کنم او همه چیز را از قبل آماده کرده بود.»

پیرلو پس از آویختن کفش‌های خود در سال ۲۰۱۷ در نیویورک سیتی، به مربیگری روی آورد. او مربیگری در تیم‌های جوانان یوونتوس را از تابستان ۲۰۲۰ آغاز کرد و در ادامه هدایت یوونتوس را بر عهده گرفت. او در حال حاضر روی نیمکت کاراگومروک در لیگ ترکیه فعالیت دارد.

این مطلب را هم بخوانید: ارتباط جالب کریستیانو رونالدو و هجوم ملخ‌ها/ آیا حضور CR7 شگون ندارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی