نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کمپ تمرینی منچستریونایتد - کارینگتون
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از انتقادات کریستیانو رونالدو، باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد تغییراتی در کمپ تمرینی‌اش صورت بدهد.

باشگاه منچستریونایتد در حال برنامه‌ریزی برای تعمیرات اساسی در کمپ تمرینی‌اش در کارینگتون است و یک سالن ویژه به آن اضافه خواهد کرد.

بازسازی تابستانی این کمپ تمرینی شامل یک مجموعه سلامتی جدید است که بازیکنان می‌توانند در آن به یوگا بپردازند.

این اتفاقات بعد از انتقادات شدید کریستیانو رونالدو در روزهای پایانی سال گذشته صورت گرفت. فوق‌ستاره ۳۸ ساله پرتغالی پس از مصاحبه انفجاری با پیرز مورگان باشگاه را ترک کرد. او ادعا کرد که از زمان پایان اولین دوره حضورش در سال ۲۰۰۹ باشگاه تغییرات بسیار کمی داشته است.

در مصاحبه ماه نوامبر، رونالدو گفت: «پیشرفت صفر بوده است. از زمانی که سرالکس رفت، من هیچ تحولی در این باشگاه ندیدم. هیچ چیز تغییر نکرده بود. فرگوسن بهتر از هر کس دیگری می‌داند باشگاه در مسیری که لیاقتش را دارد، نیست. او می‌داند و همه می‌دانند.»

کریستیانو رونالدو - پیرز مورگان

رونالدو در ادامه حرف‌هایش بیان کرده بود: «مردم که این را نمی‌بینند، به این دلیل است که نمی‌خواهند ببینند. آن‌ها کور هستند. فکر می‌کنم هواداران باید حقیقت را بدانند. من بهترین‌ها را برای باشگاه می‌خواهم، به همین دلیل به منچستریونایتد آمده‌ام. اما چیزهایی در درون باشگاه هست که به ما کمک نمی‌کند تا به سطح بالای سیتی، لیورپول و حتی آرسنال برسیم. باشگاهی با این بزرگی به نظر من باید بالا باشد و متأسفانه اینطور نیست.»

منچستریونایتد از یک دهه قبل که سرالکس فرگوسن جدا شد هنوز قهرمان لیگ برتر انگلیس نشده و در تلاش هستند تا با اریک تن‌هاخ این طلسم را بشکنند.

این مصاحبه جنجالی را بخوانید: انتشار مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو یک هفته قبل از جام‌جهانی/ منچستریونایتد به من خیانت کرد/ برای سرمربی تیم احترام قائل نیستم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    خوب سالن یوگا پیشرفته.؟ حقیقت اینه رونالدو دنبال بهانه هاش خواست خودشو مظلوم و هوادار نشون بده ولی منچستر تغییری نداشته چون از همون زمان امکاناتش تو بالاترین سطح بوده و فقط مراقبت میخواسته که کردن ،صرفا جهت اطلاع کمپ کارلینگتون جزو بزرگترین و بهترین کمپهای تمرینی اروپاست ،یه فوتبالیست چمن خوب و سالن وزنه و ریکاوری خوب میخاد که منچستر داره ،شاید رونالدو توقع سالن جوانسازی پیرمردا داشته (مثل احتمالا رئال)که ندیده.
  • ناشناس LT ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    وقتی رونالدو انتقاد کند،باشگاه شرمنده میشود و دست به تغییرات می زند.وقتی نویر بگوید از تعویض مربی دروازه بانها ناراحت شدم،به جرم انتقاد از مدیریت باشگاه تهدید به اخراج می شود و بیشتر از یک میلیون یورو جریمه میشود.
    • مرتضی مقدم IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      رونالدو رو هم انداختن بیرون زیاد ناراحت نباش ،این خبرم صرفا تیم تبلیغاتی رونالدو که ب سختی و خرج پولای هنگفت هنوز تو عربستان میخاد دیده بشه گذاشتن لای اخبار ،بنظرم خبرارو از همون اشپیگل دنبال کن چه کاریه ادم بره اروپا بعد بیاد از جایی که مابخاطر فیلترینگ وحشتناک تنها منبع خبریمونه خبر بخونه ،والا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی