نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کولاک حسن یزدانی و قاسم‌پور در مسابقات باشگاه‌های جهان/ زمان دومین مبارزه نمایندگان ایران
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم بانک شهر در اولین مبارزه‌اش در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان از سد تیم گرجستانی عبور کرد.

مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان از صبح امروز (۲۸ بهمن) در سالن هفت‌تیر تهران آغاز شد. تیم بانک شهر نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها، در مبارزه اولش از ساعت ۱۱ صبح به مصاف نماینده گرجستان رفت و در حالی که از ترکیب اصلی خود استفاده کرده بود، با نتیجه از سد حریف گذشت.

وزن ۵۷ کیلوگرم: در حالی که قرار بود علیرضا سرلک نیز یکی از اعضای تیم بانک شهر در این دوره از رقابت‌ها باشد، در نهایت او برای همراهی این تیم نیامد تا بانک شهر در وزن اول از احمد جوان استفاده کند.

جوان در مبارزه‌ای بی‌نقص موفق شد در ۴ دقیقه با نتیجه ۹-صفر از سد گوگادزیگو عبور کند.

وزن ۶۱ کیلوگرم: رضا اطری نایب‌قهرمان جهان در سال ۲۰۲۲ که در لیگ برتر در تیم ستارگان ساری عضویت داشت، در این کشتی در ترکیب بانک شهر قرار گرفت و درمصاف با راماز تورمانیدزه مثل احمد جوان با امتیاز ۹-صفر برنده شد.

وزن ۶۵ کیلوگرم: محمد رمضان‌پور بعد از دو پیروزی بانک شهری‌ها، اجازه نداد زنجیره بردهای تیمش پاره شود. او درحالی که ۲-صفر کشتی را از گودردزی دزبیاشویلی عقب بود، چهار ثانیه مانده به پایان کشتی موفق به خاک کردن حریف گرجی‌اش شد تا نتیجه ۲-۲ به سود او تمام شود.

وزن ۷۰ کیلوگرم: رسول گادژی ماگمادوف کشتی‌گیر روس تیم بانک شهر هم با امتیاز عالی ۱۲-۲ نیکا بوشلاشویلی را شکست داد تا تیم میزبان ۴-صفر از حریف پیش بیافتد.

وزن ۷۴ کیلوگرم: یونس امامی در کمتر از ۴ دقیقه لوکا تششی تونیدزه را ۱۰-صفر از پیش رو برداشت و پنجمین برد بانک شهری‌ها را در این مصاف رقم زد.

وزن ۷۹ کیلوگرم: علی سوادکوهی که در این ماه‌ها فوق‌العاده آماده است و بزرگان زیادی را شکست داده، در ۹۸ ثانیه اوسم شولیدزه را با امتیاز عالی ۱۰-صفرمغلوب کرد.

وزن ۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی رکورد سوادکوهی را هم زد. او در ۵۱ ثانیه موفق شد با امتیاز عالی ۱۰-صفر ولادیمیر کاکوشویلی گرجستانی را شکست داد.

وزن ۹۲ کیلوگرم: بعد از دو کشتی هیجان انگیزه اوزان ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم پور برای بانک شهر روی تشک آمد و ابوزا تسرتوادزه را در تایم اول ۱۱-صفر از پیش رو برداشت.

وزن ۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان در ۵ دقیقه صب گامتنادزه را ۱۱-صفر کرده و نهمین برد بانک شهر را در این مسابقه به دست آورد.

وزن ۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع هم آخرین برد تیمش را مقابل نیکا بروزاوا رقم زد و در کمتر از ۴ دقیقه با نتیجه ۱۱-صفر حریف را شکست داد تا تیم بانک شهر با نتیجه یک طرفه ۱۰-صفر در کشتی اولش مقابل نماینده گرجستان به برتری برسد.

تیم بانک شهر ساعت ۱۶ امروز (جمعه) دومین مبارزه‌اش را مقابل تیم قزاقستان برگزار خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی