نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
کنایه مدیرعامل سپاهان به بازی پرسپولیس با بایرن مونیخ!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل سپاهان در خصوص جنجال‌های پیرامون بازی با زنیت اظهارنظر کرد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان که امروز برای تماشای بازی دوستانه این تیم با زنیت در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا خواهد کرد، در خصوص حواشی پیش از این بازی، صحبت‌هایی را انجام داد.

ساکت در این خصوص گفت: قبل از قرعه کشی جام حذفی تاریخ این مسابقه با توجه به حضور تیم فولادخوزستان در بازیهای آسیایی بسته شده بود و هیچ ارتباطی با تیم خاصی نداشت و تاثیری هم در روند برنامه‌ها نخواهد داشت.

او با اشاره به‌ جنجال‌های این بازی عنوان کرد: سالهای قبل نیز شاهد برگزاری رویداد مهم بین المللی در حین برگزاری فصل با حضور باشگاههای خارجی در کشور بودیم، از جمله تیم بایرن مونیخ که این مسأله به نفع غنای فوتبال کشور است و به عنوان یک رویداد بین المللی تلقی می‌شود.

اشاره او به برگزاری بازی دوستانه بین پرسپولیس و بایرن مونیخ در جریان لیگ پنجم حرفه‌ای است که یک هفته مسابقات لیگ برتر را به تعویق انداخت.

هفته گذشته باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای نارضایتی خود از برگزاری بازی دوستانه با زنیت را اعلام کرد و گفت با برگزاری این دیدار، سپاهان شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس در آستانه بازی دو تیم خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • ساوالان IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    اون بازی در تعطیلات نیم فصل برگزار شد. همه یادشان هست . بایرن در امارات اردو زده بود . بواسطه کریمی در تهران بازی کرد.... ساکت منتظر روزی هستم که فوتبال ایران خصوصی شود...اقای ساکت راستی امسال سپاهان از اشتباهات داوری چقدر ضرر کرده... این اشتباهات داوری چه جوریهاست.. نیم فصل پرسپولیس با اختلاف 5 امتیاز از شما قهرمان شد در عرض 2 هفته پایین کشیدند. چرا اشتباهات بصورت سریالی برای یک تیم منفعت دارد برای تیم دیکر ضرر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • ق ر IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      بازی خدا حافظی احمد عابدزاده عقاب آسیا بود این تیم زنیت که حتی در حد تیم لیگ یک ایران هم نیست
    • سیدرضا IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      اون بازی بیست و چهار دیماه ۶شتادو چهاربرگزار شد که مابین هفته ی هجده و نوزده بود ، بازی پرسپولیس و پاس از هفته ی هجدهم که دو بریک پاس برد ، بیست دیماه بود و بازی هفته ی نوزده پرسپولیس که مقابل شموشک بود ده روز بعد یعنی سی دیماه برگزار شدو بازی‌های لیگ یک هفته تعویق افتاد.چطور میتونین به این راحتی قلب واقعیت کنین و قیافه ی حق بجانب بگیرین
  • علی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    چرا مدیر عامل سپاهان به قرارداد مربی تیم ملی و تاج حرفی نزد.....
  • علی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    آقای مدیر عامل در مورد قرارداد ویلموتس مربی تیم ملی حرفی نزد؟
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    شوخی میکنه یا واقعا اینجوریه؟! غنای فوتبال کشور با بازی مقابل زنیت؟!! بایرنو نمیخواد دعوت کنین، لااقل الهلال عربستان میاوردین
  • پویان ساکی DE ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    بایرن مونیخ رو با زنیت یکی میکنی آخه سکه لای گز؟
  • ماد IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    دوباره با سلام خدمت باشگاه بزرگ وبازیکنای هوادارای گل پرسپولیس من واقعاً دیگه خجالت میکشم این پیامو بنویسم اما دوباره می‌فرستم پناه برد خدا.من یه بنده خدایی هستم بایکی ازدواج کردمه ک زندگی روبرام جهنم کرده و بهم اهمیت نمیده مریض شدم پیشش اصلابراش مهم نیست توروخداهرکی این پیامو خوند خواهش میکنم اگه از دستش برمیادپول کمکم کنه تایه خونه بگیرم و یه زندگی سادبراخودم بسازم تاازش جداشم من شب روزم همه جهنمه.من خواهش میکنم ازازاقای علی پروین علی دایی کریم باقری مهدوی کیابزیک سید جلال حسینی جواد کاظمیان سپرحیدری سروش رفیعی محسن مسلمان مهدی طارمی مهدی ترابی آقای قلی زاده علی رضا جهانبخش افشین پیروانی یحیی گل‌محمدی وحید امیری شایان مصلح کریم انصاری فرد رامین رضاییان آقای شهردار مقانلو حسین کنعانی زادگان احمدنوالهی فرشاد احمدزاده آقای خلیلی و خلیل زاده آقای علی بیرانوند آ و هوادارای پرشور پرسپولیس بزرگ که همگی برای من عزیزهستن منو نجات بدهید تا ازاین جهنم راحت بشم توروخدا همگی باهم یه خونه برام بخریدتامنم برای یکبار هم که شده رنگ خوشبختی رو ببینم بیصبرانه منتظرتانم دست خدا به همراهتان.
  • سیدرضا IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    این رفتار قرمزا دیگه برای تمام فوتبالدوستان تکراری شده اما بواسطه ی هوادار اکثریت همیشه خودشونو حق به جانب میدونن ، هر کاری برای خودشون مجازه اما وقتی نوبت تیمای دیگه میشه مظلوم نمایی میکنن . موارد پرشماری هست که در اینمورد میشه مثال زد از رکورد زدن پنالتی در یک فصل که مال تیم برانکو بود با ۱۵ پنالتی تا تشویق تیم‌های خارجی گرفته که خودشون برای اولین بار در آزادی و نیمه نهایی آسیا بازی استقلال مقابل اف سی سئول با پوشیدن پیراهن تیم کره ای حتی موجب حیرت خبرنگاران کره ای شده بودن که باور این براشون سخت بود تو جهنم آزادی تیم میهمان هوادار داشته باشه
  • زیگزاگ IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    تیمهای روسی هیچ آورده ای برای فوتبال ایران ندارند. اروپا تحویلشون نمیگیره، رو آووردند به آسیا.
  • ایرج IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    از پروندہ ویلموتس چہ خبر؟!! تیم تاج و ساکت گند زدن بہ فوتبال ایران رانت و لابی و فساد
  • استقلالی اصیل IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    دعوا نکنین جفتتون مافیایی هستین هم زردک هم لنگی. این وسط فقط استقلال سرورتونه که تو هر دو بازی با زردک سرش رو بریدن لنگی هم که تیم حکومتیه.مافیای لنگ و زردک پشت پرده به جون هم افتادن خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی