نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
منچستریونایتد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شیخ جاسم در صورت تصاحب اولدترافورد پنج برنامه ویژه دارد که در ادامه با هم می‌خوانیم.

شیخ قطری، جاسم بن‌حمد آل‌ثانی، متعهد شد که اگر موفق به تصاحب منچستریونایتد شود، باشگاه را به شکوه سابق خود بازگرداند. رئیس بانک قطری QIB پیشنهاد خرید اولدترافورد را قبل از ساعت ۱۰ روز جمعه ارائه کرد. او قرار است با سر جیم رتکلیف، یکی از ثروتمندترین مردان بریتانیا، در به دست آوردن شیاطین سرخ رقابت کند. کنسرسیوم‌های عربستان سعودی و ایالات متحده هم همچنان در این رقابت حضور دارند.

شیخ جاسم در بیانیه‌ای نقشه‌هایش برای بازگرداندن منچستریونایتد به قله‌های فوتبال را ارائه کرد، و نشریه «سان» از این برنامه‌ها پرده برداشته است.

در همین رابطه: پیشنهاد ۵میلیارد پوندی شیخ جاسم آل‌ثانی برای منچستریونایتد/ شیخ قطری از پولدارترین مرد بریتانیا جلو زد!

توسعه مجدد استادیوم

بخشی از بیانیه شیخ جاسم نوید سرمایه‌گذاری در استادیوم و زیرساخت‌های گسترده‌تر باشگاه را داده است. گری نویل، اسطوره یونایتد، معتقد است که استادیوم ۷۴۳۱۰ نفری و خانه ۱۱۲ ساله باشگاه نیاز به بازسازی دارد. حتی ممکن است اولدترافورد به طور کامل تخریب شود و از نو ساخته شود. و شیخ جاسم در صورت تصاحب باشگاه می‌تواند بودجه لازم برای این کار را تامین کند.

این مطلب را هم بخوانید: تصویری باورنکردنی از ورزشگاه اولدترافورد/ این تئاتر رؤیاهاست یا سفینه فضایی؟

شیخ جاسم

قرار دادن هواداران در قلب باشگاه

شیخ جاسم گفته است که یک بار دیگر هواداران را در قلب باشگاه فوتبال منچستریونایتد قرار می‌دهد. هواداران یونایتد صدای اعتراضات خود علیه مالکان فعلی باشگاه یعنی گلیزرها را به گوش جهان رساندند. سال گذشته با وجود اینکه این باشگاه با بدترین امتیاز فصل را به پایان رساند، مبلغ ۳۳٫۶ میلیون پوند سود سهام به سهامداران شیاطین سرخ پرداخت شد و شیخ جاسم قول داده که اگر مالکیت را به عهده بگیرد، طرفداران اولویت خواهند بود.

خلاص کردن باشگاه از بدهی

طرفداران یونایتد به خاطر بدهی‌هایی که خانواده گلیزر بر دوش باشگاه گذاشته‌اند، خشمگین هستند اما شیخ جاسم وعده استراتژی متفاوتی را می‌دهد. در بیانیه روز جمعه آمده است: «مناقصه کاملاً بدون بدهی خواهد بود.» آمار و ارقام در سپتامبر ۲۰۲۲ نشان داد که گلیزرها در ۱۲ ماه گذشته بدهی یونایتد را ۹۵ میلیون پوند افزایش داده‌اند. اما پیشنهاد شیخ جاسم کاملاً بدون ایجاد بدهی است.

این مطلب را از دست ندهید: گلیزرها همچنان روی اعصاب هواداران منچستریونایتد می‌روند/ کمتر از ۶ میلیارد پوند هرگز!

هواداران منچستریونایتد

سرمایه‌گذاری در تیم زنان و مردان

شیخ جاسم در اظهاراتش مدعی شد که یک پیشنهاد موفقیت‌آمیز باعث سرمایه‌گذاری در تیم‌های فوتبال منچستریونایتد خواهد شد.

شیاطین سرخ در ژانویه به دلیل بودجه محدود قراردادی دائمی نداشتند، در عوض ووت وخورست، جک باتلند و مارسل زابیتسر را به صورت قرضی به خدمت گرفتند. همچنین اگر شیخ جاسم کنترل باشگاه را به دست بگیرد، در تیم زنان منچستریونایتد هم سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این تیم پس از اینکه در سال ۲۰۱۸ به عنوان یک تیم حرفه‌ای شناخته شد، هنوز موفق به قهرمانی در سوپرلیگ زنان نشده است، اما در حال حاضر در صدر جدول قرار دارند و سرمایه‌گذاری جدید می‌تواند آنها را به تیمی رقابتی تبدیل کند.

به روز رسانی مرکز تمرینی کارینگتون

شیخ جاسم وعده داده که در زمین تمرینی کارینگتون هم سرمایه‌گذاری خواهد کرد. کریستیانو رونالدو، اسطوره باشگاه، در مصاحبه جنجالی خود با پیرز مورگان از باشگاه به دلیل عدم پیشرفت در امکانات و تجهیزاتش انتقاد کرد. و شیاطین سرخ در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای مجهز کردن کارینگتون هستند تا از زمان عقب نمانند.

کمپ تمرینی کارینگتون

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی