نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
باشگاه سپاهان از میزبانی مسابقات جهانی انصراف داد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان با قهرمانی نماینده ایران به اتمام رسید، باشگاه سپاهان از انصرافش از میزبانی مسابقات کشتی فرنگی خبر داد.

مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان با حضور ۶ تیم بانک شهر ایرانی، روسیه، گرجستان، قزاقستان، هندوستان و ارمنستان طی دو روز ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه در سالن هفت‌تیر تهران به انجام رسید و نماینده ایران قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در حالی که پیش از این عنوان شده بود که مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان با عنوان سپاهان کاپ در تقویم اتحادیه جهانی قرار گرفته و مسابقه‌ای بین‌المللی است که طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند در اصفهان برگزار می‌شود، شایعاتی مبنی بر عدم برگزاری این رقابت‌ها امروز دهان به دهان چرخید تا اینکه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای از میزبانی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان انصراف داد.

در این اطلاعیه که بر خروجی سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفت، عنوان شد: «رویداد بین‌المللی باشگاه‌های جهان قرار بود در اسفندماه سال ۱۴۰۱ در اصفهان و به میزبانی باشگاه سپاهان برگزار شود.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بدینوسیله به دلیل تداخل این مسابقات با سایر رویدادهای بین‌المللی کشتی از جمله مسابقات رنکینگ مصر و اولویت دهی تیم‌های مطرح جهانی به سایر مسابقات، از میزبانی جام باشگاه های جهان در زمان فعلی انصراف می‌دهد. امیدواریم بتوان در زمان دیگری این رویداد مهم را با شرایطی شایسته و در خور نام سپاهان و جایگاه کشتی ایران برگزار نمود.»

هنوز فدراسیون کشتی واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی