پیام ویژه ساپینتو برای باشگاه؛ هوای من را داشته باشید تا استقلال دوباره قهرمان شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم استقلال این روزها به شدت از سوی طرفداران این تیم، پیشکسوتان و البته مدیران باشگاه استقلال مورد حمایت قرار گرفته است.

ریکاردو ساپینتو که در چهار دیدار گذشته استقلال موفق شد چهار پیروزی متوالی و ۱۲ امتیاز در لیگ برتر کسب کند حالا آماده بازگشت به مسابقات جام حذفی با استقلال است.

او که هفته گذشته با حکم محرومیت سنگین ۴ جلسه ای و جریمه ۱۰ درصد از کل مبلغ قراردادش مواجه شده است وقتی متوجه شد تا چه اندازه از سوی مدیران باشگاه استقلال مورد حمایت و توجه استقلالی ها قرار دارد خوشحال شد.

 از نزدیکان به تیم استقلال شنیدیم ساپینتو در صحبتی که با کادر سرپرستی تیم استقلال داشته وقتی متوجه شد که مدیرعامل، معاونت حقوقی و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در جهت مخالفت با حکم کمیته انضباطی اظهار نظرهای زیادی کرده اند و نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند خوشحال شد و به یکی از اعضای کادر فنی گفت: «وقتی ما به همین شکل پشت سر هم باشیم و یکدیگر را حمایت کنیم قدرتمندتریم».

 سرمربی تیم استقلال با اشاره به این مسائل که حالا وقت اتحاد و همدلی است تا استقلال بتواند نتایج خوبش در لیگ برتر را در جام حذفی هم تکرار کند اعلام کرده که: «بابت اتفاقات اخیر ناراحت نیستم بلکه متعجبم ولی در عوض عزم خودم را جزم کرده ام تا در مواجهه با این قبیل اتفاقات قدرتمندانه تر پیش بروم و استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانم».

سرمربی پرتغالی استقلال در اولین نشست خبری با خبرنگاران پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال اعلام کرد میخواهد همراه با تیم استقلال در فصل جاری چهار عنوان قهرمانی را به دست آورده و آن را به هواداران هدیه کند.

یادآور می شود؛ ساپینتو در اولین تجربه اش در تنها فینال فصل جاری توانست قهرمانی سوپرجام را به هواداران استقلال تقدیم کند و از این نظر تاکنون یکی از جام‌هایی که قول داده بود را به باشگاه آورده است. حالا و در شرایطی که استقلال باید در جام حذفی مسابقه بدهد ساپینتو امیدوار است تا با صعود از این مرحله و شکست دادن ملوان بتواند یک گام دیگر به قهرمانی در جام حذفی و کسب دومین کاپ امسال استقلال نزدیک شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • تاجی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    مرسی که روتیمت غیرت داری
  • یوسف IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    داورداره ملوان راهم مقابل استقلال حذف میکنه
  • ناصر سرافراز IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    فقط ژنرال
  • تاج آبی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    صدرصد حمایتت میکنیم ساپی ولی اگه امثال بعضیا واسه تیم شهرشون لابی نکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی