نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
منچستریونایتد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قیمت بلیت فصلی منچستریونایتد برای اولین بار در ۱۱ سال گذشته افزایش یافت و هواداران خشمگین خواهان کاهش قیمت‌ها هستند و مالکان را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

منچستریونایتد برای اولین بار در ۱۱ سال گذشته قیمت بلیت فصلی خود را افزایش داد. هواداران در واکنش به افزایش پنج درصدی بلیت‌های فصل، باشگاه را به شدت مورد انتقاد قرار دادند. بعد از اعلام این خبر، آرسنال نیز قیمت‌های خود را برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به همین میزان افزایش داده است.

یونایتد این افزایش را به دلیل هزینه فزاینده روز مسابقه دانست و گفت «ضروری است تا به باشگاه اجازه داده شود تا بر اساس پایداری فعالیت کند»، علیرغم اینکه در تنها یک روز از هفته گذشته قیمت سهام تا ۳۳۴ میلیون پوند افزایش داشته است.

این باشگاه اضافه کرد: «ما درک می‌کنیم که هواداران ما نیز به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی تحت فشار هستند و به همین دلیل افزایش قیمت‌ها را بسیار کمتر از نرخ تورم فعلی نگه داشته‌ایم.»

اما حامیان خشم و عصبانیت ناشی از این افزایش قیمت را در شبکه‌های اجتماعی ابراز کردند. یکی گفت: «با توجه به افزایش درآمد تلویزیون، قیمت‌ها باید کاهش یابد.» دیگری باشگاه را «انگل» خطاب کرد و شخص بعدی اضافه کرد: «تعمیرات سقف و جایگاه‌ها نیز به مدت ۱۱ سال است که متوقف شده.» یکی از هواداران نوشت: «اصلاً از این موضوع خوشم نمی‌آید. مالکان جدید می‌آیند و قیمت بلیت بالا رفته. اصلاً به نظر نمی‌رسد که گلیزرها در حال فروش باشگاه باشند.» دیگری اضافه کرد: «منچستریونایتد برای فروش گذاشته شده و برای اولین بار در عرض ۱۱ سال قیمت بلیت بالا می‌رود. اصلاً هم مشخص نیست که قصد دارند تا ارزش باشگاه را بالا ببرند!» و یکی از کاربران هم به طعنه نوشت: «عالیست. هزینه پیشرفت‌های جدید شگفت‌انگیزی که همه ما در اولدترافورد شاهدش هستیم و از آن لذت می‌بریم باید به نوعی تامین شود.»

این افزایش شوکه‌کننده قیمت بلیت در حالی صورت می‌گیرد که خانواده گلیزر که هزاران هوادار یونایتد مرتباً علیه آنها اعتراض می‌کنند، برای فروش باشگاه خواهان ۶ میلیارد پوند هستند. و این موضوع پیشنهادهای تا سقف ۵ میلیارد پوندی شیخ جاسم بن حمد آل‌ثانی قطری و سر جیم رتکلیف بریتانیایی را مورد تردید قرار می‌دهد.

غول‌های صندوق تامینی آمریکایی «الیوت» نیز پیشنهاد می‌کنند پکیجی را برای شخصیت‌هایی که می‌خواهند در هر پیشنهادی شرکت کنند، تهیه کنند. اما یکی از منابع داخلی گفت: «هنوز مشخص نیست که آیا گلیزرها واقعاً می‌خواهند باشگاه را بفروشند یا خیر و اگر بخواهند بفروشند هم پول کلانی می‌خواهند.»

گری نویل هم از اینکه گلیزرها سعی کنند بخش مهمی از سهام باشگاه را برای خودشان حفظ کنند، ابراز نگرانی کرده است. او می‌گوید: «گلیزرها می‌خواند خواهران و برادران را از باشگاه حذف کنند و خودشان همچنان بمانند. تمام تاکید هواداران بر این است که فروش باشگاه پایانی بر مالکیت گلیزرها باشد. پول آنها تمام شده و در استادیوم سرمایه‌گذاری نمی‌کنند. هواداران خواهان یک استادیوم جدید هستند؛ چه اولدترافورد بازسازی شود و چه ورزشگاه جدید ساخته شود. تیم در حال حاضر خوب عمل می‌کند و به رتبه سوم لیگ رسیده است، اما این جایی نیست که منچستریونایتد باید باشد.»

این مطلب را هم بخوانید: گلیزرها همچنان روی اعصاب هواداران منچستریونایتد می‌روند/ کمتر از ۶ میلیارد پوند هرگز!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    هعععیییی ، فکرشم ادمو میپوکونه اگه فهمی تو وجودش باشه که قیمت رو بعد یازده (۱۱) سااال ببرن بالا ،اونم پَک فصلی که طبیعتا پایینتر از بلیط تک بازی هست در مجموع (که اصلا همون که میدونن یک فصل کاملو میتونن برن ورزشگاه )،بعد اینا معترضن ،یکی نیست بشون بگه ما اینجا حتی قیمت مشخصی هم نداریم و هر تیم برا خودش قیمت میده ،هر چند بازی یه بازی هوادار راه میدن از همون بازی هم میخان پول کل فصل (بازی های بی هوادار) رو دربیارن ،اینا به کنار میری تو صف همون بلیطم گیرت نمیاد ( شخصا بلیط بازی پرسپولیس غیر VIP ) بعد حق اعتراض هم نداری ،که دیگه لازم نیست عواقب اعتراض رو بگم ....
  • آزاد IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    اینا کجان ما کجاییم.. آدم اینا رو میبینه دیوونه میشه. چقدر تفاوت، چقدرررررر وضعیت ما اینجا داغونه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی