توصیه تیری آنری به نیمار/ با وجود چنین دوستانی به دشمن نیاز نداری!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار پس از بازی دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ در کانون توجهات قرار گرفت و عکسهایی از او بیرون آمد که خیلی‌ها را به واکنش واداشت.

نیمار هفته گذشته به دلایل اشتباه دوباره در کانون توجهات قرار گرفت. پس از شکست ۱-۰ پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این بازیکن برزیلی در حال صرف غذا در مک‌دونالد مشاهده شد. طبق گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های فرانسوی، نیمار در تور اروپای پوکر پاریس نیز شرکت کرده است. این رفتار انتقاد بسیاری از هواداران را برانگیخت.

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که با این بازیکن برزیلی ملاقات کرده تا درباره آنچه اتفاق افتاده صحبت کند. «با او صحبت کردم، نیمار در روز تعطیلش حق دارد ریکاوری کند، پوکر بازی کند، او پرشور است. به او گفتم که درباره عکسی که از او بیرون آمد چه فکری می‌کنم، این بین من و اوست.»

کیلیان امباپه نیز باید توضیح می‌داد که اظهاراتش پس از بازی مقابل آلمانی‌ها که در آن به هم‌تیمی‌هایش توصیه کرد قبل از بازی برگشت «خوب بخوابند و خوب غذا بخورند» متوجه بازیکن برزیلی نبوده است. امباپه پس از بازی یکشنبه با لیل به پرایم ویدئو اسپورت فرانسه گفت: «من دیدم که مردم در مورد نیمار و آنچه اتفاق افتاده صحبت می‌کنند. اصلا قصد طعنه به نیمار را نداشتم.»

آخرین کسی که در مورد این اتفاق صحبت کرد تیری آنری بود، که به افراد دور و بر نیمار اشاره کرد و انتقاداتش متوجه نیمار نبود. او به پرایم ویدئو اسپورت فرانسه گفت: «آیا آنها دوستانت بودند که عکس را منتشر کردند؟ تو با وجود چنین دوستانی به دشمن نیاز نداری.»

در بازی روز یکشنبه با لیل اتفاق بدی برای نیمار افتاد. او شروع خوبی داشت و گلزنی کرد، اما در نیمه دوم مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. پس از تکل بنجامین آندره که باعث آسیب‌دیدگی مچ پای راست نیمار شد، او با درد مشهود زمین را با برانکارد ترک کرد. نیمار در آستانه بازی با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا تقریباً ۲۰ روز فرصت دارد تا ریکاوری کند.

این مطلب را هم بخوانید: طلسم تولد خواهر دوباره گریبان نیمار را گرفت!/ این مصدومیت هم ساختگی است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Jupiter IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    نیمار پسر پرشور وپر جنب وجوشیه خوبه که اینجور باشه مثل بعضیا نیس برن افسردگی بگیرن وخودشونو توی خونه زندانی کنن نیماریه دونه اس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی