نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اریک تن‌هاخ
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملاقات ویژه اریک تن‌هاخ و سرالکس فرگوسن در آستانه روزهای حساس منچستریونایتد برای هواداران شیاطین‌سرخ مایه دلگرمی بود.

اریک تن‌هاخ پیش از درگیری بزرگ منچستریونایتد برای دیدار با بارسلونا در پلی‌آف لیگ اروپا، با سرالکس فرگوسن ملاقات کرده است.

پس از پیروزی ۳-۰ روز یک‌شنبه منچستریونایتد مقابل لسترسیتی، اریک تن‌هاخ به سوی جایگاه استرتفورد اِند و جایی که اسطوره‌ها می‌نشینند فریاد زد تا نشان دهد به کمک آن‌ها نیاز دارد. حالا او برای همین به دیدار بزرگ‌ترین سرمربی تیم رفته است.

تن‌هاخ در حال حاضر در حال هدایت منچستریونایتد در ۴ لیگ و تورنمنت مختلف است که شانس قهرمانی دارد. سرالکس فرگوسن که سال ۱۹۹۹ موفق شد همراه شیاطین‌سرخ سه‌گانه ببرد، از این که سه‌شنبه شب نقطه نظراتش را با سرمربی منچستریونایتد به اشتراک گذاشت، خوشحال شد.

تن‌هاخ تیم منچستریونایتد را تا دور پنجم جام حذفی پیش برده و از طرفی در جام اتحادیه در فینال یک‌شنبه آینده باید به مصاف نیوکاسل بروند. آن‌ها در جست‌وجوی اولین جام خودشان از سال ۲۰۱۷ به بعد هستند.

اما بازی بزرگ بعدی منچستریونایتد مقابل بارسلونا صدرنشین لالیگای اسپانیا است. اولدترافورد میزبان دومین بازی پلی‌آف لیگ اروپا بین منچستریونایتد و بارسلونا خواهد بود تا مشخص شود کدامیک از این دو تیم بزرگ راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا می‌شوند. بازی رفت دو تیم هفته گذشته با تساوی ۲-۲ در ورزشگاه نوکمپ پایان یافت.

البته که فرگوسن پیشنهادهای خوبی در آستانه این دیدار برای تن‌هاخ خواهد داشت. او سال ۲۰۰۸ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از تساوی بدون‌گل در نوکمپ، موفق شد بارسلونا را با نتیجه ۱-۰ در اولدترافورد شکست دهد. پس از آن هم با شکست چلسی در فینال سومین جام قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر بردند.

البته بارسلونا با سرمربی فعلی منچسترسیتی یعنی پپ گواردیولا ۲ شکست به سرالکس فرگوسن تحمیل کرد که اهمیت بیشتری داشت و در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتایج ۲-۰ و ۳-۱ شیاطین‌سرخ را شکست داد.

این مطالب را هم از دست ندهید:

اریک تن‌هاخ و سرالکس فرگوسن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی