نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
لئاندرو پریرا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لئاندرو پریرا در دومین بازی‌اش با پیراهن پرسپولیس عطش زیادی برای گلزنی داشت.

پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان رفت که شیخ دیاباته، مهاجم ثابت این تیم در بازی‌های گذشته به دلیل مصدومیت تکراری بار دیگر از لیست سرخ‌ها دور شده بود و یحیی گل‌محمدی با ایجاد تغییر در ترکیب اصلی، عیسی آل‌کثیر را کنار محمد عمری در خط حمله قرار داده بود.

در شرایطی که بازی دو بر یک به سود سرخ‌ها در نیمه دوم جریان داشت، یحیی گل‌محمدی دست به یک تعویض تهاجمی زد. لئاندرو پریرا جانشین دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۶۷ شد تا این مهاجم برزیلی در خط حمله قرار بگیرد و محمد عمری وینگر شود.

پریرا که اولین تجربه خود با پیراهن سرخ‌ را به تلخی و با باخت خانگی مقابل هوادار پشت سر گذاشته بود، بسیار تلاش می‌کرد تا برای تیمش موثر باشد. او از زمان حضور در زمین بارها وقتی هم‌تیمی‌هایش مالک توپ می‌شدند دست خود را بالا می‌برد و توپ می‌خواست.

او در دقیقه ۸۱ مهمترین فرصت خود برای گلزنی را روی پاس مهدی ترابی به دست آورد. در شرایطی که هیچ مدافعی مزاحمش نبود و پیام نیازمند با او تک به تک شده بود ضربه زاویه‌دار خود را روانه دروازه کرد که با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت و آه از نهاد همه قرمزپوشان نقش جهان بلند شد. چه بسا گل شدن این توپ در دقیقه ۸۱ می‌توانست کار را در وقت‌های معمول بازی به پایان برساند.

بدشانسی مهاجم جدید پرسپولیس/ عطش بالای پریرا برای گلزنی

با این حال عطش لئاندرو پایان نیافت و این بازیکن در وقت‌های اضافه اول وقتی بازی سه بر دو در جریان بود با جایگیری مناسب روی پاس عالی سروش رفیعی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که با تکل از پشت سیاوش یزدانی مواجه شد و این صحنه منجر به اعلام پنالتی، دو برابر شدن اختلاف به سود سرخ‌ها و ده نفره شدن سپاهان شد.

پریرا در دومین بازی خود تاثیرگذار نشان داد اما عطش او برای گلزنی همچنان وجود دارد و بدون شک در بازی بعدی قرمزها با نفت مسجد سلیمان برای برپا کردن اولین شادی گل خود تلاش خواهد کرد.

هایلایت این بازی جذاب را ببینید: خلاصه بازی سپاهان ۲ - پرسپولیس ۴/ روز باشکوه سرخ‌ها با عملکرد فاجعه‌بار سیاوش یزدانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد FR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    بازیکن آماده ی نشان داد ، خیلی به درد یحیی می خورد ، البته زمانی که سروش در ترکیب باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی