نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مصدومیت نیمار
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن تایید کرد نیمار دچار آسیب رباط مچ پا شده است و بنابراین به احتمال زیاد به تولد خواهرش رافائلا در تاریخ ۱۱ مارس خواهد رسید.

تنها چند هفته تا تولد خواهر نیمار باقی مانده و حالا باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تایید کرد که نیمار دچار آسیب رباط مچ پا شده است.

این بازیکن برزیلی عادت عجیبی به از دست دادن مسابقات در روز تولد خواهر کوچکترش رافائلا (۱۱ مارس) پیدا کرده است. و حالا این مهاجم ۳۱ ساله ممکن است که به دلیل آسیب‌دیدگی در بازی مقابل لیل که با برتری ۴-۳ پاریسی‌ها به اتمام رسید، مدتی را از میادین دور باشد. نیمار گل دوم را در این پیروزی به ثمر رساند، اما در اوایل نیمه دوم پس از برخورد با بنجامین آندره بازیکن لیل و پیچ خوردن مچ پای راست، اشک‌ریزان از زمین بیرون رفت.

در بیانیه باشگاه آمده است: «تست‌های تکمیلی امروز تایید کرد که مچ پای نیمار جونیور رگ به رگ شده و رباطش آسیب دیده است. او در آغاز هفته آینده تحت آزمایشات بیشتری قرار خواهد گرفت.»

این مطلب را هم بخوانید: طلسم تولد خواهر دوباره گریبان نیمار را گرفت!/ این مصدومیت هم ساختگی است؟

مصدومیت نیمار

پی‌اس‌جی قبل از میزبانی از نانت در تاریخ ۴ مارس، روز یکشنبه به مصاف رقیب سرسختش مارسی خواهد رفت و سپس برای بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خانه بایرن مونیخ سفر خواهد کرد.  

نیمار در ۷ بازی ۹ فصل گذشته در روز تولد خواهرش رافائلا غایب بوده است و امسال هم ممکن است در این روز غیبت کند چراکه باشگاه تاریخ دقیق بازگشت او به میادین را اعلام نکرده است. او همواره در این روز از سال یا مصدوم بوده یا محروم.

او در سال ۲۰۱۴ صرفاً یک بازیکن ذخیره بود، و در دو فصل بعد در روز تولد رافائلا با محرومیت مواجه شد. او در آخرین سال حضورش در بارسلونا از مصدومیت عضلانی رنج می‌برد. نیمار پس از شکستگی استخوان پایش در فوریه ۲۰۱۸ ادامه اولین فصل حضورش در پاریس را از دست داد و در فصل بعدی نیز با مشکل مشابهی مواجه شد. در سال ۲۰۲۰ او دوباره به میدان رفت و در ۱۱ مارس در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و حتی در برابر دورتموند گلزنی کرد. و در سال ۲۰۲۱ به دلیل مشکل عضلانی بازی در لیگ ۱ را از دست داد.

نیمار و خواهرش رافائلا

خواندن این مطلب را هم از دست ندهید: زندگی پر زرق و برق خواهر نیمار؛ بزرگ‌ترین حامی ستاره برزیلی/ از تتوهای خاص عاشقانه تا جشن‌هایی که نیمار از دست نمی‌دهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی