نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
۰ |
۰
برای ستاره سابق پرسپولیس رقیب پیدا شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع گرجستانی پرسپولیس بهترین گلزن این فصل تیمش به حساب می‌آید.

یورگن لوکادیا با ۶ گل زده تا قبل از بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی، بهترین گلزن این تیم به حساب می‌آمد. در بازی با سپاهان اما گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس دو گل از روی نقطه پنالتی زد تا تعداد گل‌های خودش در این فصل را به عدد ۶ برساند.

حالا دیگر لوکادیا به تنهایی بهترین گلزن پرسپولیس نیست و یک شریک گرجستانی دارد. با توجه به جدایی لوکادیا و اینکه گولسیانی یک مدافع بسیار گلزن نشان داده، به طور حتم او گل‌های بیشتری در ادامه فصل خواهد زد.

به خصوص اینکه بعد از رفتن ستاره هلندی گولسیانی پنالتی زن اول پرسپولیس شده است. مدافع بلندقامت قرمزها هم اکنون جزو بهترین گلزنان خارجی تاریخ این تیم هم قرار گرفته و پشت سر جری بنگستون ۷ گله قرار دارد. گولسیانی ۱۰ بازی در لیگ و البته حداقل یک بازی در جام حذفی فرصت دارد تا تعداد گل‌هایش را در این فصل بیشتر کند و خودش را به صدر جدول گلزنان برتر خارجی تاریخ پرسپولیس برساند.

گئورگی حتی می‌تواند به فکر شکستن رکورد آلن ویتل فوق ستاره سال‌های دور پرسپولیس باشد که سال‌هاست بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس است و کسی نتوانسته به رکورد ۱۶ گل زده او نزدیک شود.

قبل از انقلاب پرسپولیس مهاجمی به نام آلن ویتل را داشت که در تیم‌های مطرحی مثل اورتون و کریستال پالاس بازی می‌کرد. ویتل یکی از بهترین خارجی‌هایی بود که به فوتبال ایران آمد و کیفیت بسیار بالایی داشت. بعد از ویتل ۱۶ گله، منشا با ۱۴ گل دومین گلزن برتر خارجی پرسپولیسی‌هاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی