نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
۰ |
۰
میلانی‌ها جدا شدند/ «پروژه کلیسا» روی هوا رفت!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه میلان با جدا کردن راه خود از اینتر، تصمیم به احداثی استادیومی اختصاصی برای خودش گرفته است.

به نظر می‌رسد که برنامه قبلی دو باشگاه میلان و اینتر برای احداث یک استادیوم جدید اشتراکی و نقل مکان از سن‌سیرو منتفی است. طبق گزارش روزنامه گاتزتا دلواسپورت، روسونری در نظر دارد جدا از رقیب همشهری و به صورت اختصاصی برای خود یک استادیوم جدید بسازد و به این منظور سه مکان را در نظر گرفته است.

برنامه پیشین میلانی‌ها که سال گذشته تحت عنوان «پروژه کلیسا» معرفی شد این بود که در ساخت استادیومی جدید با اینتر شریک شوند اما ظاهراً عدم هماهنگی میان دو باشگاه میلان را به فکر ساخت استادیوم خاص خودش انداخته است.

سه محلی که روسونری برای ساخت استادیومش در نظر گرفته، شامل منطقه سستو سن‌جووانی در حومه شهر میلان است که گویا شورای شهر میلان هم به آن چراغ سبز نشان داده است. امتیاز این مکان فراهم بودن فضای فراوانی برای احداث استادیوم و امکانات جانبی است اما این گزینه به معنای آن خواهد بود که تیم میلان برای اولین بار در تاریخش باید خارج از شهر میلان بازی کند.

مکان دوم، منطقه سن‌دوناتو است که آن هم در حومه و خارج از میلان واقع شده و سومین گزینه هم زمینی با مساحت ۷۵ هکتاری در منطقه لامائورا است که خیلی از سن‌سیرو فاصله ندارد و تحت تملک گروه FCMA است.

درآمد ۹ میلیون یورویی میلانی‌ها از بازی خانگی اخیرشان برابر تاتنهام در هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا که بالاترین درآمد یک تیم ایتالیایی از برگزاری یک بازی اروپایی بود، سران روسونری را به این فکر انداخته که با ساخت استادیوم جدید، تمام عواید حاصل از میزبانی بازی‌های‌ خانگی را برای خود محفوظ نگه دارند.

در همین رابطه: تصاویری از ورزشگاه جدید تیم‌های شهر میلان/ فوتبال در کلیسا!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی