نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حسین فرکی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی فوتبال ایران برنامه خود تا جام ملت‌های آسیا را به فدراسیون ارائه کرد.

فدراسیون فوتبال از ۵ مربی ایرانی به نام‌های حسین فرکی، امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام، مهدی تارتار و فرهاد مجیدی خواسته برنامه‌های خود را برای هدایت تیم ملی ارائه کنند.

فرکی به عنوان اولین فرد برنامه خود را تا جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که بهمن سال ۱۴۰۲ در قطر برگزار خواهد شد، به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

قرار است مذاکره مستقیم و غیر مستقیم با گزینه‌های داخلی هدایت تیم ملی تا روز دوشنبه هفته جاری انجام شود و نتیجه آن در جلسه هیئت رئیسه که روز سه شنبه در تهران برگزار خواهد شد مورد بررسی قرار گیرد. در این جلسه تنها موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی بررسی می‌شود و تاکنون قرار نیست انتخابی صورت گیرد.

با وجود نام بردن از گزینه‌های داخلی، تمایل فدراسیون فوتبال همچنان به جذب مربی خارجی است البته در صورتی که موانع موجود از نظر انتقال پول و تأمین منابع مالی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: تهدید عجیب با حضور ساکت، مطهری و تارتار روی نیمکت ایران/ گل‌محمدی و ساپینتو باید خط می‌خوردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نظرسنجی بهتر IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    در نظر سنجی ها قلعه نویی از این بیشتر رای آورده ولی قلعه نویی لج بازه و ممکنه با این مساله کار دست تیم ملی بده از نظر اخلاقی فرکی از قلعه نویی بهتره قهرمانی کمتری داره ولی داره با آقاجانیان اگه بذارنش تلفیق کی روش برانکو میشه
    • دد IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      قلعه نوعی انصراف داد
  • امیر IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    فرکی هم عالیه. ایشان دو بار مثل کیروش و یک بار مثل اسکپچیچ سابقه بردن ایران به جام جهانی را دارند.!! خخخخ آقای تاج تیم ملی را مسخره خودش کرده است.
  • روش نوین IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    از یک نقطه نظر حضور آقاجانیان و فرکی در این شرایط میتونه به فوتبال ما کمک کنه الان برانکو مربی عمان کیروش قطر اینا هر دو با شناختی که از بازیکنان ما دارن دردسر زیادی میتونن داشته باشن این دو نفر تا حدودی این دو تا رو میشناسن
  • Gaber IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    ایشان به یادداشتهای حین بازی خود هم اعتمادی ندارد .بهتره از احساساتی ها بهره نگیریم .فرکی از نظر بازیکنان فعلی سطح پایینی داره و شاغل نیست .تیم ملی را بازیچه قرار ندهید .تیم ملی بزرگتر از تاج و فرکیها و ...هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی