نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
میسون گرینوود
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میسون گرینوود به زودی پدر خواهد شد و شاید جواز حضور در محل تمرینی منچستریونایتد را هم به‌دست آورد.

میسون گرینوود مهاجم منچستریونایتد که توسط این باشگاه به دلیل اتهامات مربوط به تجاوز تعلیق شده، اخیراً متوجه شد که نامزدش باردار است.

نشریه «سان» این خبر را منتشر کرد و نوشت که خانواده او از این مسئله آگاه هستند و تابستان منتظرند فرزند میسون متولد شود.

گرینوود ژانویه سال گذشته پس از ادعای یک زن در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر برخورد فیزیکی دستگیرد شد، اما سه هفته پیش دادگاه او را از هرگونه تخلف تبرئه کرد.

با این حال میسون هنوز از سوی باشگاه منچستریونایتد محروم است، ولی دستمزد هفتگی ۷۵ هزار پوندی‌اش را دریافت می‌کند چرا که تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد.

میسون گرینوود در نظر دارد تا به ترکیب منچستریونایتد برگردد، با این حال از این مسئله که شاید مسئولان باشگاه منچستریونایتد اجازه دهند گرینوود برگردد برخی از بازیکنان تیم زنان ابراز نگرانی کرده‌اند. ناتالی بورل بنیانگذار باشگاه هواداران تیم زنان منچستریونایتد در این باره گفت که دیگر هرگز نمی‌خواهد او را با پیراهن قرمز ببیند. او در این باره گفت: «یونایتد باید بیانیه‌ای بدهد و اجازه دادن به او برای بازگشت به تمرین بدترین کاری است که می‌توانند انجام دهند. من نمی‌خواهم او را دوباره در حال تمرین، لباس پوشیدن یا بیرون آمدن از اولدترافورد ببینم. مطمئن هستن که آن‌ها به او چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.»

در همین رابطه:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی