نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یک تا ۳ جلسه محرومیت + جریمه مالی در انتظار مدافع جنجالی استقلالی/ شادی عجیب محمد دانشگر دردسرساز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در اصفهان چندان هم بی حاشیه و جنجال نبود.

محمد دانشگر بازیکن سپاهان در بازی با پرسپولیس تهران حرکت منشوری و مستهجن و زشت هنگام شادی بعد از گل انجام داد که باعث شد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شود.

این بازیکن در دو بازی پایانی سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی بعد از گل زدن حرکت زشتی را انجام داده که از دید هواداران پنهان نماند. حرکت غیر اخلاقی محمد دانشگر هنگام شادی بعد از گل با واکنشهای کاربران پرسپولیسی همراه شد.

محمد دانشگر سابقه بازی در تیم های استقلال و سپاهان و سایپا و نفت تهران را در کارنامه دارد. زمانی که در تیم استقلال بازی می‌کرد همیشه برای بازیکنان و هواداران پرسپولیس کری می‌خواند و حالا که به تیم سپاهان رفته است بعد از گل زدن به پرسپولیس حرکت زشت و منشوری انجام داد که مورد انتقاد بسیاری از هواداران پرسپولیس قرار گرفت. حرکت محمد دانشگر بعد از زدن گل از لنز دوربین های تلویزیونی پنهان نماند.

باشگاه پرسپولیس از این مدافع سابقا استقلالی به کمیته انضباطی شکایت کرد و در همین راستا یک منبع آگاه و نزدیک به فدراسیون فوتبال به خبرورزشی گفت: حرکت این بازیکن حداقل یک و حداکثر ۳ جلسه محرومیت را برای محمد دانشگر در پی خواهد داشت چرا که در صورت عدم برخورد این قبیل شادی های خارج از عرف و نزاکت در محیط فوتبال باب خواهد شد.

گفتنی است محمد دانشگر در دقیقه ۴۶ دیدار با پرسپولیس به دلیل مصدومیت از زمین خارج و جای خودش را به نیلسون جونیور برزیلی داد.

این مطلب را هم بخوانید: شادی گل محمد دانشگر توهین‌آمیز است؟/ پشت پرده شادی عجیب مدافع سپاهان چیست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • reza IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    ریشه ش به خاطرات بچگی ش اهمیت ندید
    • حسین IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      اون کار غلطی کرده . اگه بازیکنان لنگ بودن مشکلی نبود . کمیته انضباتی به اونا پاداش هم میداد.
    • دریکوند IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      وقتی ال کثیر این کار را کرد به خاطرات بچگیش مربوط نمی شد؟
    • حامی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      در جواب دریکوند دوست عزیز کار عیسی رو با ایشون یکی میدونی؟ عیسی مشت کرد و نمیشه به نتیجه خاصی رسید ولی ایشون قشنگ از خاطرات نوجوونیشون اینجا استفاده کردن. خواهشا این بحثای رنگی رو تموم کنید شاید فوتبالموم به یه چیزی شبیه شد تا یکی یه اشتباهی میکنه همه میگن مگه فلانی رو محروم کردن مگه فلانی رو جریمه کردن قرار نیس که همیشه اشتباهات رو ندید بگیرن
    • آریا US ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      آفرین به reza ❤ ریشه در کودکی این فرد داره😂 حالا جالبه خودشم گل نزد و فقط آماده بود یکی یه گل بزنه و این خوشحالی کنه طفلک😂 حتی شایعه شده در رختکن؛ به نیت ۴ گل پرسپولیس؛ ۴ بار شادی گل کرده😄😆😂 دوستاشم دست میزدن میگفتن شله شله شله شله شله 😅
    • تاج IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      چه عجب این آریا زیر پست یکی کامنت گذاشت🤔 وگرنه این با شاه هم فالوده نمیخوره🤣
    • آیدا IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      در پاسخ به تاج: چون همه مثل شما نیستن که مدام زیر پست مردم اراجیف بنویسن.
  • پریس US ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    دانشگر ب پرسپولیس گل نزد!!!! بلکه این رفتار همسو با شخصیت خودش رو بعد از گل بخودی دانیال اسماعیلی فر انجام داد که داور ندید گرفت وکارت نداد ، تو این بازی دوبار شرایط اخراج رو داشت و اخراج نشد ...
  • میر IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    جالبه اقای ال کثیر که پایه گزار این حرکت بود اصلا جریمه هم نشد چون از تیم حکومت بود و چاقو دسته خودش را نمی گذرد
    • معصومی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      کمی تعصب را کنار بزاریم و منصفانه نظر بدیم.‌علت اصلی این شکست سنگین تیم ما این دو بازیکن سابق استقلال بودند. دانشور با این حرکت بسیار زشت در یک بازی مهم و تک‌حذفی که میلیونها بیننده داشت با اعتبار و آبروی نماینده یک استان بازی کرد. ایشان کوچکترین تعصبی به سپاهان نداره و مثل چندین نفر دیگه بخاطر پول به تیم پیوسته. ادب و نزاکت مردم اصفهان در بین همه هموطنان مثال زدنی است و نباید اجازه داد یک فوتبالیست با سابقه نه چندان خوب فنی و اخلاقی بار دیگر باعث چنین مشکلاتی شوند .
    • خسرو IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      چرا برای توجیه اینکار دروغ میگی ؟ اصلا بازی رو دیدی؟ اصلا گل بخودی بود و در ضمن ایشان به بی ادبی و شلختگی معروفه. پول بی زبان باشگاه رو دادن بازی من گرفتن.
  • فیک رد IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    الان این خبر چه ربطی به استقلال داره که تیتر مدافع استقلالی می زنید؟
  • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    شدیدا باید تنبیه شود درس عبرت بقیه بی ادب ها شود
    • دریکوند IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      همانطور که ال کثیر شدیدا تنبیه شد
  • ایرانی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    خوبه‌حالا‌خودش‌گل‌نزد‌،اگه‌خودش‌گل‌زده‌بود‌‌همون‌دستشو،میکرد‌اونجای‌خودش!
  • من یه لنگی بدون افتخارم IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    شادی آل کثیرتوی دربی ازاین بدتربود اماچون کل فدراسیون لنگی بودن نه جریمه شدونه محروم
  • م IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    تقریبا یه همچین حرکتی رو عیسی آل کثیر انجام داد و اون محرومیت رو بهش دادن این غلطی که این یارو انجام داد که بدتر و زننده تر بود پس باید حداقل یکسال محروم بشه
  • farhad IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    محمد دانشگر بی شخصیت ترین فرد فوتبالی هس
  • استقلوله IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    مکتب استقلوله خروجیش همین میشه🤣🤣🤣🤣🤣🤣 طرف توهم زده خیال کرده خودش گل زده دلقک
  • سلمان IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    کسی که شادی ال کثیر رو با خاطره بازی این یارو یکی کنه یا اصلا ندیده شادی آل کثیر رو یا چشم پزشک لازمه.
    • امیر علی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      چه مقایسه میکنید ؟ مشکل بازیکن تیم ما هست که با آبروی مردم یک استان و تیم مورد علاقه ما بازی کرده. این بازی را میلیونها نفر با زن و بچه تماشاگر داشت او که دلیلی نداشت حرکتی اینچنینی کند مشگل آفرین شده . گل زد؟ پاس گل داد ؟ کل بخودی بود! همین حرکت باعث ایجاد انگیزه در تیم حریف شد و یک از سنگین ترین شکست‌های خانگی را باعث شد . سپاهان جای بازیکنان ناراضی و اخراجی و مازاد دیگر تیمها نیست که بخواهد محلی برای تسویه حساب قرمز و آبی ها باشد.یکی دو پنالتی میدهد و این هم از بی ادبترین و پر حاشیه ترین بازیکن لیگ که با پول باشگاه زندگی مرفه دارد و کوچکترین تعصبی به اصفهان و باشگاه سپاهان ندارد. کمی هم عادلانه قضاوت کنیم.
  • استکی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    ایشان کلی به ثمر نرساند که بخواهد چنین کاری کند. گل بخودی بود. او همیشه با ظاهر و سر و شکل نامرتب و شلخته در زمین مسابقه خاطر میشود و‌مشخصا از نظر روانی هم تعادل ندارد. اگر خوب بود استقلال او را از دست نمی‌داد. یکی دو پنالتی ابلهانه به پرسپولیس داد و این یکی هم با آبروی مردم یک استان بازی کرده ! البته که بزرگترین مقصر مدیران تیم سپاهان هستند که بازیکنان مازاد و ناراضی و بی‌اخلاق دیگر تیمها را با مبلغ بسیار زیاد به خدمت میگیرد. باید از تمام مردم کشور عذر خواهی کند. اصفهان جوانان فوتبال بلد و مستعد و با اخلاق کم ندارد و مشخص نیست دلیل آوردن این چنین افرادی به این باشگاه چه بوده ،؟ یک مدافع با سابقه نه چندان خوب اخلاقی که از نظر فنی هم‌ در سطح تیم‌ ما نیست.‌
  • ساسان IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    یک بازیکن که همیشه با ظاهری نا مرتب و شلخته داخل زمین میشود، باعث ایجاد انگیزه در تیم حریف شد و علت اصلی این شکست سنگین همین دو بازیکن همیشه دردسر ساز هستند. استقلال از دستشان راحت شد و دردسرهایشان را به ما پاس داد! آقای دانشور شما باید از همه مردم استان و هواداران سپاهان و حتی کل کشور عذر خواهی کنید.جای شما در باشگاه ورزشی فرهنگی نیست.
  • امیر IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    بالاخره نفهمیدیم اسم این فوتبالیست بی ادب و همیشه مورد دار چیه؟ دانشگر؟ دانشور ؟ دانشپور؟ یا... هر جا یه اسم خطاب میدن. در هر صورت ایشان با دانش و رفتن به حمام سر و کاری نداشته و ندارن و نام در فامیلشان هم تصادفی دانش اضافه شده.
  • آزاد روان. IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    البته اگه به عکس دقت کنید، هم تیمهای این آقای بی‌اخلاق هم از این حرکت او بدشان نیامده! یادش بخیر تا چند سال پیش اصفهان مودب ترین و با اخلاق ترین تیمها و‌ فوتبالیستها مثل نوید کیا را در فوتبال کشور داشت و امروز تبدیل شده به پایگاه بازیکنان اخراجی و ناراضی و مازاد دیگر تیمها! چند نفر از بازیکنان سپاهان از اهالی و بومی این استان هستند؟! قطعا بازیکنانی مثل دانشور بخاطر تعصب و علاقه به سپاهان نیامده و کوچکترین اهمیتی هم براش نداره که تیم قهرمان بشه یا نه! فقط بخاطر پول بازی می‌کنن و‌ کافیه دریافتی هاشون یک هفته عقب بیافته. از مدیران باشگاه خواهش میکنیم از جوانان با استعداد و بومی استان استفاده کنن. اینها جز بدنامی و خراب کردن نام و سابقه خوب باشگاه هیچ دست آوردی با خود به تیم نخواهند داشت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی