نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یوونتوس
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که ۶ باشگاه به‌دلیل معاملات غیرقانونی با باشگاه یوونتوس در پرونده پریسما مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

تحقیقات «پریسما» در مورد یوونتوس در حال گسترش است و شامل ۶ باشگاه دیگر سری آ شده که گفته می‌شود با بانوی‌پیر معاملات مشکوکی داشته‌اند.

نشریه «کوریره دلو اسپورت» در این باره توضیح داده که چگونه دادستان عمومی تورین تعدادی از اسناد تحقیقات پریسما را به ۶ دادستان دیگر در سراسر کشور ایتالیا ارسال کرده و معاملات مشکوک مختلفی را که در چند سال گذشته با باشگاه یوونتوس انجام شده را مورد بررسی دقیق قرار داده است.

۶ باشگاه سری آ ایتالیا که گفته شده آتالانتا، اودینزه، سامپدوریا، ساسولو، بولونیا و کالیاری هستند وارد این تحقیقات شده‌اند. اکنون قرار است برای توضیح این معاملات مشکوک باشگاه‌های مذکور فراخوانده شوند، به‌ویژه در مورد معاملات و گزینه‌های بازخریدی که با آنچه در گزارش‌های مالی آورده شده، مطابقت ندارد.

در حالی که بیش از یک ماه تا جلسه مقدماتی یوونتوس که قرار است ۲۷ مارس برگزار شود باقی مانده، دادستانی تورین در حال بررسی طرح اتهامات بیشتری علیه بانوی‌پیر است.

در همین رابطه: دادستانی رونالدو را احضار می‌کند؛ شهادت جنجالی کریستیانو علیه یوونتوس/ رونالدو در پرونده جنجالی ۲۸ میلیون یورو به جیب می‌زند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی