نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لوریس کاریوس
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان سابق لیورپول با شکست بزرگ دیگری روبرو شد و هواداران در شبکه‌های اجتماعی دستکش‌های او را مسخره کردند.

لوریس کاریوس، دروازه‌بان سابق لیورپول که تابستان گذشته به صورت رایگان به نیوکاسل یونایتد پیوست، به دلیل پوشیدن دستکشی عجیب در اولین بازی خود در ومبلی مقابل منچستریونایتد در فینال جام کارابائو مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.

او به دلیل اخراج نیک پوپ در بازی قبلی، فرصتی پیدا کرد تا در دروازه نیوکاسل قرار بگیرد و اشتباهات قبلی خود را جبران کند. او به وضوح دچار استرس و نگرانی بود و موفق نشد شرایط را تغییر دهد و نیوکاسل بازی را با نتیجه ۲-۰ واگذار کرد.

هواداران اما توجهشان به دستکش‌های کاریوس جلب شد و شروع به مسخره کردن او در شبکه‌های اجتماعی کردند. یکی از هواداران توئیت کرد: «کاریوس دستکش‌های جنگ جهانی دوم را پوشیده»، دیگری نوشت: «بعد از مسابقه می‌تواند به کار آهنگری مشغول شود بدون اینکه مجبور باشد دستکش‌هایش را عوض کند»، دیگری هم اضافه کرد: «چرا کاریوس دستکش باغبانی پدربزرگ من را پوشیده؟»

کاریوس در فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۸ در بازی مقابل رئال مادرید کابوس بزرگی را تجربه کرد و به مدت دو سال از بازی‌های رقابتی دور ماند. هواداران از اینکه او در فینال جام کارابائو در دروازه قرار گیرد نگران بودند. کاریوس همچنین به خاطر نقشش در گل دوم منچستریونایتد در فینال جام کارابائو مقصر شناخته شد. گری نویل و جیمی کرگر هر دو در مورد عملکرد این دروازه‌بان در Sky Sports اظهار نظر کردند.

نویل با انتقاد از کاریوس گفت: «دروازه‌بان خیلی زود پایین آمد و توپ از بالای سرش رد شد»، کرگر هم با او موافق بود و گفت که کاریوس باید آن ضربه را مهار می‌کرد. به گفته کرگر، کاریوس بعد از دو سال در اولین بازی رقابتی خود بازی می‌کرد و عدم تیزبینی و کمبود اعتماد به نفس کاملا در او مشهود بود. او اضافه کرد که بزرگترین نگرانی هواداران نیوکاسل در مورد کاریوس یا هر دروازه‌بان دیگری، نداشتن تجربه فوتبالی آنهاست، نه عملکرد گذشته آنها.

با وجود تمام انتقادات، کاریوس تنها مقصر باخت نیوکاسل در فینال نبود. آنها از قبل ۱-۰ عقب بودند و راهی برای بازگشت به بازی پیدا نکردند. این باخت به این معنی است که نیوکاسل از جام حذفی ۱۹۵۵ به بعد جام بزرگی کسب نکرده است و انتظار آنها همچنان ادامه دارد.

این مطلب را هم بخوانید: عکس| دوستی غیرقابل انتظار لوریس کاریوس و جاستین بیبر/ او از تتوهای من خوشش آمد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی