نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رتکلیف - شیخ جاسم
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود پیشنهادهایی که از سوی سرجیم رتکلیف و شیخ جاسم برای خرید باشگاه منچستریونایتد ارائه شده، به زودی رد خواهند شد.

قرار است به زودی رسماً پیشنهادهای سرجیم رتکلیف و شیخ جاسم بن‌حمد آل‌ثانی برای خرید باشگاه منچستریونایتد رد شود، چرا که گلیزرها در پی فروش باشگاه با مبلغ بیشتری هستند.

رتکلیف میلیاردر بریتانیایی و شیخ جاسم قطری تنها علاقه‌مندان به خرید سهام باشگاه منچستریونایتد هستند که پیشنهادات‌شان را به اطلاع عموم رسانده‌اند.

اما در همین راستا، نشریه «تلگراف» ادعا می‌کند هیچ‌یک از این دو نفر قرار نیست با پیشنهاد اولیه‌شان به چنین هدفی برسند.

ارزش منچستریونایتد در بازار ۳٫۷۵ میلیارد پوند برآورد شده است. رتکلیخ و شیخ جاسم هم احتمالاً پس از امضای قراردادهای عدم افشای اطلاعات، رقمی در همین حدود را پیشنهاد داده‌اند. با این وجود گلیزرها تصمیم دارند یونایتد را حداقل با مبلغ ۵ میلیارد پوند بفروشند و تصور نمی‌شود که هیچ‌یک از این پیشنهادها به این رقم نزدیک شده باشد.

رتکیلف و شیخ جاسم در حال حاضر منتظر پاسخی از گروه راین هستند که معامله را انجام می‌دهد. این احتمال هم وجود دارد که آن‌ها مجبور باشند پیشنهاد جدیدی که به مرز ۵ میلیارد پوند نزدیک باشد را ارائه کنند تا احتمال خرید بیشتر شود.

اعتقاد بر این است که گلیزرها مایل هستند راه خودشان را با باشگاه منچستریونایتد به قیمت مناسب به طور کامل جدا کنند.

رتکلیف که در گروه «اینئوس» هم سهامدار است، مؤسسات سرمایه‌گذاری «جی‌پی مورگان» و «گلدمن ساکس» را وارد این معامله کرده، ولی شیخ جاسم خواهان تصرف کامل است. این شیخ قطری حتی حاضر شده بدهی‌های باشگاه منچستریونایتد که بالغ بر ۶۸۰ میلیون پوند است را هم تسویه کند. همچنین در تلاش است یک ورزشگاه جدید و یک زمین تمرین جدید بسازد که همگی این‌ها هم ۲ میلیارد پوند هزینه می‌برد.

نباید فراموش کرد که پول نقد زیادی هم برای تأمین قرارداد بازیکنان جدید و مورد نیاز اریک تن‌هاخ باید صرف شود.

در همین ارتباط:

پیشنهاد ۵ میلیارد پوندی شیخ جاسم آل‌ثانی برای منچستریونایتد/ شیخ قطری از پولدارترین مرد بریتانیا جلو زد!

گلیزرها همچنان روی اعصاب هواداران منچستریونایتد می‌روند/ کمتر از ۶ میلیارد پوند هرگز!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی