نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
درویش: گل محمدی به نشست نمی‌آید تا مردم دیگران را بشناسند/ بحث یحیی و حضورش در لیست تیم ملی را باید پیگیری کنیم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید این‌ باشگاه درخواست خود را برای استفاده کامل از ظرفیت استادیوم آزادی برای بازی با سپاهان ارائه کرده است.

رضا درویش پس از پیروزی سه بر صفر سرخپوشان برابر نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ابتدا در خصوص تقابل پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و پرهیجانی بود. شاید یکی از معدود بازی‌هایی بود که چون باید برنده داشته باشد، از سطح بالایی برخوردار بود. متاسفانه چند صحنه ناخوشایند هم در بازی بود؛ یکی اینکه سنت‌های جوانمردی و مروت و معرفت در آن رعایت نشد.

وی افزود: البته نباید از تیم خوب و متمول و مدیریت خوب سپاهان بگذریم اما حسن ورزش به احیای سنت‌های جوانمردی است، چرا که ورزش با این لغات مترادف است. دو سه صحنه بود که باید این کار را انجام می‌دادند اما ندادند. در هر صورت بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند و یک‌بار دیگر از همه آنها تشکر می‌کنم. خدا را شکر امروز هم بازی خوبی انجام دادند و امیدواریم از این به بعد بتوانیم در مسیر قهرمانی به جایگاهی که باید داشته باشیم، برسیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست‌های خبری تصمیم شخصی او بوده یا تصمیم باشگاه گفت: قطعا به خود سرمربی ارتباط دارد. شاید عذری داشتند که نیامدند. شاید ایشان اینطور صلاح می‌بینند و چون همه همکارها در بحث فنی تیم شریک هستند صلاح می‌بیند که هر از گاهی دستیاران‌شان هم حضور داشته باشند تا مردم بیشتر بشناسند. کار گروهی مرهون زحمات همه کادرفنی است.

درویش درباره مشکلات مالی پرسپولیس و بسته بودن حساب این باشگاه توضیح داد: یکی از حساب‌ها بسته بود و کار اجرایی آن را انجام دادیم اما متاسفانه به قدری همه، هم دولتی و غیردولتی، فعال هستند که همه کسانی که در ۳۰-۴۰ سال اخیر طلب و مالیات داشتند و حساب‌ها را بستند که مثل ماراتن جلو می‌رویم که بتوانیم باز کنیم.

درویش در واکنش به اینکه شنیده می‌شود گل‌محمدی به دلیل عدم توجه باشگاه به مشکلات مالی و مسائل داوری در نشست‌ها شرکت نمی‌کند، گفت: اصلا اینطور نیست. ربطی ندارد. باشگاه کارهایی را که وظیفه داشت انجام بدهد، انجام داده است. اگر این بود به باشگاه منعکس می‌کردند اما اصلا این بحث‌ها نیست. برخی می‌خواهند تیم را به حاشیه بکشند، چون دوباره روند خوبی دارد.

او در خصوص طلب باشگاه از AFC گفت: مکاتباتی با فدراسیون فوتبال انجام شد و طبق آخرین صحبتی که من با ریاست فدراسیون داشتم، گفتند پیگیری شده و شاید ظرف کمتر از یک ماه دیگر بتوانیم به شکلی از مجاری دیگری این مبلغ را دریافت کنیم. مبلغ این طلب سه میلیون و چهارصد هزار دلار است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره غیبت گل‌محمدی در بین اسامی هدایت تیم تیم ملی بیان کرد: من هنوز مطلع نیستم که ایشان واقعا در بین گزینه‌ها نیستند و شاید خودشان تمایل نداشته باشند اما قرار است پیگیری کنیم و ببینیم علت چیست و واقعا ایشان نیستند یا خودشان نخواستند. حتما پیگیری می‌کنیم تا ببینیم علت چیست اما به هر حال باشگاه پرسپولیس در کورس قهرمانی است و شاید دلیل این اتفاق همین است.

او سپس گفت: در این مورد باید از فدراسیون فوتبال سوال کنید اما ما هم حتما پیگیری می‌کنیم. البته از طرفی آدم باید چیزی را پیگیری کند که شدنی باشد؛ برای باشگاه پرسپولیس این امکان نیست که موافقت کنیم که آقای گل‌محمدی هم در تیم ملی باشد و هم در پرسپولیس. تیم ما که هم در حذفی و هم در لیگ امید اول قهرمانی است و این بحث‌ها فقط برای این است که تیتر بسازند که اسمش در لیست است وگرنه خود ایشان می‌داند که تیم در چه مرحله حساسی است و شاید از قبل هماهنگ کرده که موقعیت طوری نیست که در تیم ملی باشم.

درویش در پاسخ به اینکه باشگاه پرسپولیس تاکنون بابت تبلیغات محیطی دریافتی داشته یا خیر گفت: تا الان دریافتی نداشتیم. قسمتی از این کار مربوط به خودمان است و وقتی اینطور باشد نباید از سازمان لیگ چیزی بگیریم.

او درباره درباره درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر استفاده کامل از ظرفیت ورزشگاه آزادی گفت: صحبت من این بود که چطور ممکن است دو تیم لیگ برتری برای استفاده از جایگاه‌ها ظرفیت متفاوتی دارند؟ اول به ما گفتند سی درصد و بعد گفتند طبقه پایین و بعد گفتند طبقه بالا. خیلی خوب است و اگر هوادار نباشد که بازیکن انگیزه‌ای ندارد و شبیه پلی استیشن است. اما من می‌گویم اگر ظرفیتی هست، باید برای همه تیم‌ها یکسان باشد و اجازه بدهند هواداران همه تیم‌ها بیایند. آنجا می‌شد از طبقه اول و دوم استفاده کرد اما اینجا که ما خواستیم می‌گویند فقط پنج یا شش هزار نفر.

درویش در پایان با بیان اینکه پرسپولیس برای بازی با سپاهان درخواست استفاده از ظرفیت کامل استادیوم را دارند، عنوان کرد: ما دیروز نامه دادیم و درخواست کردیم با توجه به اینکه در بازی قبلی میزبان از حداکثر ظرفیت استادیوم استفاده کرده، این امکان را به هواداران خوش ذوق و علاقمند ما هم بدهند که در مسابقات حضور داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ممد اس اس IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    عزیزجان این تیم ملی یه کشور ه اونوقت فدراسیون و وزارت و نظام وظیفه و .... تو مسابقات خارجی هیچ نفوذی ندارن جام ها رو هم با اسنپ به تیم ها نمی دن ، ولی میشه قالیچه معامله کرد
  • زیگزاگ IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    بگم خدا سلطانی فر رو چکار نکنه. اینقدر شما رو متوقع کرد.مربیتون که میگه مدیرعامل و وزیر توانایی عوض کردن منو ندارند. الان هم میگه چرا منو مربی تیم ملی نمیکنید. اینقدر پرتوقع؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی