نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
۶ |
۰
تکلیف حمید سجادی در وزارت ورزش مشخص شد
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: امور وزارتخانه به صورت عادی درحال انجام است و هر معاونت متناسب با وظایف، نامه‌های حوزه وزیر را بررسی و پیگیری می‌کند.

سید هادی قره سید رومیانی افزود: خوشبختانه سجادی با دعای مردم و زحمات کادر پزشکی وضعیت خوب و مطلوبی دارند و ان شاالله به زودی شاهد حضورشان در وزارتخانه خواهیم بود.

وی مطرح کرد: در صورتی که در امور وزارتخانه موارد ضروری پیش بیاید که لازم باشد حتما نظر وزیر اخذ شود، از او کسب تکلیف می‌شود و در این چند روز در برخی موارد چنین رویکردی وجود داشته است.

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سجادی به شدت از حضور در بین مردم خوشحال می‌شد و آمار حضورهای مردمی و بازدیدهای وی نشان از روحیه مردمی و عدم پشت میز نشینی وی است. او وزیر کارتابلی و پشت میز نشین نبوده است.

وی مطرح کرد: وزیر و همراهان در مسیر گره گشایی از مشکلات مردم با این سانحه روبه رو شدند. خداراشکر سرعت بهبودی او رو به رشد است. همه ما باید دعا کنیم که ان شاالله سلامتی کامل برای او و همراهان حاصل شود و به زودی شاهد حضورشان در وزارتخانه باشیم. وزیر از نمایندگان مجلس هم که در اوج کار بودجه همواره از طرق مختلف جویای احوالشان بودند، ویژه تشکر کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محمد IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    خدایا از بابت سلامتی ایشان ممنونیم خدایا بیشتر انرژی مثبت برسون آن شا الله تحریم‌ها برداشته شوند و مردم راحت زندگی کنند و مسیولین شرمنده مردم نشوند و پدران شرمنده فرزندان و خانواده خود نشوند
  • سعید IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    خدایا همه مریضهای محروم و مستضعفی را که در بستر بیماری اند و فکر هزینه های درمان آنها را آزار میده را خودت شفای عاجل عنایت بفرما.
  • ۳۱۳ IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    چوب خدا صدا نداره آقای سجادی دست بردار از بی عدالتی اینقدر حق پرسپولیس رو نخورید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی