نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
عکس| ملاقات و گفت‌‎وگوی خبرساز مسی و رونالدو؛ دوستی بعد از یک پیام ویژه/ لئو در شب خاص به صرف قهوه دعوت شد
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از مراسم اهدای جوایز فیفا، رونالدو و مسی دقایقی با هم صحبت کردند و مسی از طرف رونالدو به صرف قهوه دعوت شد.

رونالدو رقابت را کنار گذاشت تا موفقیت لیونل مسی را تبریک بگوید و از او بخواهد که با هم قهوه بنوشند.

برزیل پس از شکست در ضربات پنالتی مقابل کرواسی در مرحله یک‌چهارم نهایی از مسابقات سال گذشته حذف شد و پس از آن نتیجه، رونالدو از آمادگی خود برای کنار گذاشتن رقابت بین دو غول آمریکای جنوبی صحبت کرد.

پس از فینال، رونالدو در اینستاگرام خود عکسی از مسی در حال بلند کردن جام را پست کرد و نوشت: «فوتبال این پسر هر رقابتی را دور می‌کند؛ حتی رقابت تاریخی بین برزیل و آرژانتین. من بسیاری از برزیلی‌ها و مردم سرتاسر جهان را دیدم که در این فینال پر انرژی از مسی حمایت می‌کردند. خداحافظی شایسته برای نابغه‌ای که بسیار فراتر از یک ستاره جام جهانی، کاپیتان یک دوره بود. من جشن دوستم دیگو را در بهشت تصور می‌کنم. ما میلیون‌ها ملیت هستیم که تو را به شدت تشویق و تحسین می‌کنیم. تبریک می‌گویم مسی!»

رونالدو در مراسم اهدای جوایز روز دوشنبه برای مدت کوتاهی با مسی دیدار کرد. مهاجم سابق تیم ملی برزیل صمیمانه با این ستاره احوالپرسی کرد و گفت: «قهرمانی در جام جهانی را تبریک می‌گویم، چقدر زیباست، تو سزاوار آن بودی. برایت خیلی خوشحالم!»

مصاحبه مسی بعد از بردن جایزه The Best را بخوانید: لیونل مسی احساساتی شد؛ سال ۲۰۲۲ سالی جنون‌آمیز بود/ قهرمانی در جام‌جهانی یک آرزوست

لیونل مسی و رونالدو نازاریو

این گفت‌وگو سپس به یک گفتگوی دوستانه تبدیل شد و رونالدو از مسی پرسید که آیا وقتش آزاد است تا این هفته برای نوشیدن قهوه همدیگر را ببینند، زیرا او چند روزی در شهر خواهد ماند.

پیروزی در قطر به تثبیت میراث مسی به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های تمام دوران‌ها کمک کرد. او در سطح باشگاهی در سال ۲۰۲۲، به پاری‌سن‌ژرمن کمک کرد تا قهرمان لیگ ۱ شود و در ۳۷ بازی ۱۷ گل به ثمر رساند و ۲۴ پاس گل داد.

گزارش کامل این مراسم را بخوانید: مراسم بهترین‌های فیفا ۲۰۲۲/ سال رؤیایی مسی تکمیل شد؛ دومین جایزه The Best برای لئو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی