نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کریستیانو رونالدو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الساندرو موجی، ایجنت ایتالیایی، مدعی شده که رییس سابق باشگاه لاتزیو شانس انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه را رد کرده است.

کریستیانو رونالدو در سال‌های ابتدایی حضورش در دنیای فوتبال خواهان بسیاری داشت اما در نهایت این منچستریونایتد بود که توانست او را به واسطه سرالکس فرگوسن برای بازی در اولدترافورد متقاعد کند. 

حالا مشخص شده که ژرژ مندس پیشنهاد خرید او را به باشگاه لاتزیو ارائه کرده بود اما رییس وقت این باشگاه تصمیم گرفته که پاسخ منفی به این پیشنهاد بدهد و در عوض به دنبال جذب رونالدوی برزیلی باشد. 

موجی در این باره به کالچومرکاتو گفت: «مندس دوست خوب جان مارکو کالری (مدیر ورزشی سابق) بود. همین باعث شد که ما پیشنهاد خرید رونالدو را به این باشگاه بدهیم اما رییس لاتزیو به این نتیجه رسید که علاقه‌ای به او ندارد و خواهان خرید رونالدوی واقعی است! بنابراین هیچ مذاکره‌ای هم انجام نشد.»

می‌توان تصور کرد که به احتمال زیاد این باشگاه از این که نتوانست این ستاره پرتغالی را به خدمت بگیرد بسیار ناراحت و پشیمان شده است. اما این وضعیت درباره رونالدو خیلی صدق نمی‌کند. 

او با پیوستن به یونایتد توانست در جذاب‌ترین لیگ دنیا بدرخشد، جام‌های قهرمانی بسیاری از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و در نهایت راهی رئال مادرید شود تا به یکی از پرافتخارترین بازیکنان دنیای فوتبال در این باشگاه تبدیل شود.

این مطلب را بخوانید: دادستانی رونالدو را احضار می‌کند؛ شهادت جنجالی کریستیانو علیه یوونتوس/ رونالدو در پرونده جنجالی ۲۸ میلیون یورو به جیب می‌زند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی