زین‌الدین زیدان در چلسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید بعد از برکناری گراهام پاتر از چلسی، زین‌الدین زیدان را روی نیمکت این تیم لندنی ببینیم.

مدت‌هاست که در حاشیه مستطیل سبز خبری از زین‌الدین زیدان سرمربی پرافتخار پیشین رئال‌مادرید نیست و هنوز نام او کنار نام تیم‌های بزرگی می‌آید.

نشریه «دیلی‌میل» مدعی شد، بعد از کسب نتایج ضعیف ممکن است باشگاه چلسی عذر گراهام پاتر را بخواهد و در صورت برکناری این سرمربی انگلیسی، گزینه اول تاد بولی و شرکا زین‌الدین زیدان خواهد بود.

نام اسطوره فوتبال فرانسه در ماه‌های برای سرمربیگری تیم‌های ملی فرانسه و برزیل و تیم‌های باشگاه یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن به میان آمده بود، اما هیچ‌کدام به واقعیت نزدیک هم نشد.

حالا شاید زیدان ۵۰ ساله که از سال ۲۰۲۱ مربیگری نکرده با حضور در چلسی به فوتبال بازگردد.

این مطلب را هم بخوانید: بمب خبری در فرانسه/ زیدان سرمربی مسی، امباپه و نیمار می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • پدرام CA ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    اگه میرشاد یک کم زرنگی داشت و به حرف وزیر گوش میکرد و اونموقع که زیدان رفته بود ترکیه مو بکاره رفته بود تو کلینیک کاشت مو قرارداد تیم ملی رو جای قراردادکاشت مو گذاشته بود جلوی زیدان الان هم ما مربی داشتیم هم زیدان با موهاش قیافه نمیگرفت. علیمنصور رو باید میفرستادند...
  • پیمان رضازاده IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    زیدان با پاریس قرارداد بسته از ابتدای جولای 2023 او مدیر پاری سن ژرمن هست اسامی بازیکنان مورد نیازش رو هم داده تاکیدش روی تمدید مسی بوده و فروش نیمار. چلسی هم افتان و خیزان فصل رو با همین گراهام پاتر احمق( خدا از من بدش میاد من از این پاتر.بخاطر اون نامردی که در حق علی جهان کرد.علی آقای گل هلند بود در بهترین شراط بدنی و فنی به برایتون رفت اما این گراهام پاتر نفهم ازش استفاده نکرد و گذاشتش نیمکت.الان هم آه ایرونیاست که اینجوری داره بی آبرو میشه!) تموم میکنه واسه فصل بعد بدنبال پوچتینو هست نیم نگاهی هم به شرایط کارلتو در رئال داره که اگه شایعات محقق بشه و کلوپ به رئال مادرید بره و لیورپول رو بده به استیون جرارد اونوقت حتم بدونید کارلتو مجددا به چلسی برمیگرده. چلسی خودش این بلا رو سر خودش آورد آخه کدوم فوتبال نشناسی توخل رو کنار میذاره هری پاتر رو میاره😒😕 حماقت کیلو چنده!
  • مسعود IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    زیدان با پاریس تموم کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی