کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک اینفلوئنسر ونزوئلایی مدعی شده یک سال قبل با کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال در هتل محل اقامت سلسائوی اروپا رابطه داشته است!

کریستیانو رونالدو با عصبانیت ادعاهای منتشر شده در رسانه‌های پرتغالی مبنی بر داشتن رابطه با یک اینفلوئنسر در هتل تیم ملی کشورش را رد کرد.

در سایت نشریه «سان» آمده است: یک بلاگر ونزوئلایی به نام «جورجیلایا» مدعی شده که فوق‌ستاره پرتغالی فوتبال پس از گرفتن عکس سلفی با بازیکنان متنی برای دعوت او به اتاقش ارسال کرده است. او این ادعاها را در اینستاگرام هم مطرح کرد و گفت که با خواندن پیام تصور کرده که باید نزد کریستیانو برود و یکدیگر را بیشتر بشناسند. همچنین عکس‌های بیشتری بگیرند!

این ادعاها در نشریه پرتغالی «کوریره دامانیا» که در زادگاه رونالدو منتشر می‌شود مطرح شد که به سرعت توسط این فوتبالیست ۳۸ ساله رد شد.

جورجیلایا ادعا می‌کند این ارتباط ۲۵ مارس گذشته و زمانی که کاپیتان پرتغال همراه تیمش برای مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌شدند، شکل گرفته است. او ادعا می‌کند که به اتاق ۳۱۲ کشانده شده است. این اینفلوئنسر ونزوئلایی می‌گوید شهرت یا پول نمی‌خواهد و پیام‌های رونالدو و دوست صمیمی‌اش ژوزه سمدو را هم افشا کرده است.

رونالدو این روزها در عربستان به سر می‌برد و پیراهن النصر را پوشیده است. او شروع خوبی در آسیا داشته و حتی خیلی زود با فرهنگ سعودی‌ها خو گرفته است.

این مطالب را هم بخوانید:

کریستیانو رونالدو - جورجیلایا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حامد. (کریستیانو رونالدو) IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    چقدر دشمن داره تفلکی.
  • عباس IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    این وصله ها به ما نمیچسبه
  • پریسا IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    هم خوشکله هم پولدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی