نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
پرسپولیسی‌ها قلبم را پر از محبت کردند/ نمی‌دانم چرا مرا صدا می‌زدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ را می‌بینید.

گفت‌وگوی اختصاصی با نیلسون سنگربان برزیلی تیم پرسپولیس تیتر اول روزنامه خبرورزشی بود و ما به نقل از این دروازه‌بان نوشتیم: تماشاگران پرسپولیس با تکان دادن پرچم نامم را صدا می‌زنند و این برایم بسیار جالب و خاطره‌انگیز بود. بابت این تشویق‌ها احساساتی شدم. قلبم پر از محبتی شده که هواداران پرسپولیس نسبت به من دارند. بعد از بازی تا ساعت‌ها به این موضوع فکر می‌کردم و از این که به شکل زیبا و هماهنگی نامم را روی سکوها سر می‌دادند لذت می‌بردم. او همچنین افزود: در یک صحنه نمی‌دانم چرا تشویق می‌شدم، وقتی از دیگر بازیکنان پرسیدم به من گفتند که الان که پنالتی برای پرسپولیس شده، هواداران می‌خواهند که تو ضربه پنالتی را بزنی.  با این حال از تماشاگران ممنونم و این موضوع برای من خیلی جالب بود.

حنیف ناپدید شد
در تمرین پرسپولیس متهم شماره یک استقلال یعنی حنیف عمران‌زاده خیلی تشویق شد و پرسپولیسی‌ها فریاد می‌زدند حنیف تو بهترینی! جالب این‌جا بود که در تمرین استقلال عمران‌زاده غایب بزرگ بود و خبرورزشی تیتر زد: حنیف ناپدید شد!

برهانی: نه عمران‌زاده مقصر بود نه رحمتی
آرش برهانی مهاجم استقلال یکی دیگر از تیترهای روزنامه خبرورزشی بود و از قول وی نوشتیم: از بدشانسی من بود که به الهلال گل نزدم و فکر می‌کنم تنها تیمی بود که گل‌زنی نکردم. در مورد باخت استقلال نیز باید بگویم نه عمران‌زاده مقصر بود و نه رحمتی. در شکست یک تیم همه مقصر هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی