ابهام در آینده لیونل مسی؛ پیشنهادی پرسود از عربستان/ این رقم از دستمزد رونالدو خیلی کمتر است!
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آینده بلند مدت لیونل مسی همچنان نامشخص است و ستاره آرژانتینی هنوز تصمیمی برای تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن نگرفته است. در این میان گزینه انتقالی پرسود به الاتحاد عربستان روی میز قرار گرفته است.

باشگاه الاتحاد عربستان به دنبال جذب لیونل مسی است، اگرچه ادعا می‎‌شود که این ستاره در صورت انجام این انتقال به میزان قابل توجهی کمتر از کریستیانو رونالدو درآمد خواهد داشت.

رونالدو در اواسط فصل پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد به النصر پیوست. گزارش شده است که ملی‌پوش پرتغالی سالانه ۱۷۳ میلیون پوند در این کشور حاشیه خلیج فارس درآمد دارد و در تیم جدید خود تا به الان یک مرتبه هت‌تریک و یک مرتبه پوکر کرده است.

مسی در سال ۲۰۲۱ از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و قراردادی دو ساله با این تیم امضا کرد. پاریسی‌ها مشتاق تمدید قرارداد او هستند اما مسی با پیشنهاداتی از سوی ایالات متحده و آرژانتین روبه‌رو شد ولی پیشنهاد تیم عربی الاتحاد سودآورتر است. الاتحاد آماده است تا به مسی قراردادی دو ساله به ارزش ۷۸ میلیون پوند در سال پیشنهاد دهد. مدعیان عنوان قهرمانی تحت مربیگری نونو اسپریتو سانتو، سرمربی سابق تاتنهام و ولوز، پس از ۱۸ بازی دو امتیاز با النصر رونالدو فاصله دارند.

الاتحاد هشت بار قهرمان لیگ برتر عربستان شده است و آخرین قهرمانی آنها به سال ۲۰۰۹ باز می‌گردد، زمانی که هموطن لیونل مسی و سرمربی سابق پرسپولیس، گابریل کالدرون سرمربی آنها بود. ترکیب فعلی آنها شامل دو بازیکن با سابقه بازی در انگلیس و تعدادی  از ملی‌پوشان عربستان است. کاپیتان و مدافع میانی احمد حجازی چندین سال را در وست برومویچ آلبیون گذراند، در حالی که هلدر کاستا، که زیر نظر نونو در ولوز بازی می‌کرد، به صورت قرضی از لیدز آمده است.

لیونل مسی

اگر مسی مخالف انتقال به الاتحاد باشد، تیم MLS اینتر میامی می‌تواند گزینه دیگری برای او باشد. تیم فلوریدا پس از بازنشستگی گونسالو ایگواین، جا برای یک ستاره بزرگ دارد، و فیل نویل، مربی این تیم اعلام کرده که علاقه‌مند به جذب مسی هستند.

نویل در ماه فوریه به تایمز گفت: «نمی‌خواهم این موضوع را انکار کنم که ما به جذب لیونل مسی و سرخیو بوسکتس علاقه داریم. از زمانی که به میامی پیوستم فکر می‌کنم با تک تک بازیکنان برتر جهان ارتباط داشتیم. از سرخیو راموس، دنی آلوس، روبوت لواندوفسکی، ویلیان، سسک فابرگاس، لوئیس سوارس و ... ما همواره با بهترین بازیکنان جهان در ارتباط بوده‌ایم. ما گونسالو ایگواین و بلز متوئیدی را داشتیم و حالا فرصت داریم که چند بازیکن منتخب جدید را به تیم خود بیاوریم.»

بازگشت به بارسلونا نیز به عنوان گزینه‌ای برای مسی مطرح شده بود، اما وضعیت مالی نوکمپ این موضوع را مورد تردید قرار داده است. به بارسا گفته شده که آنها باید ۱۷۸ میلیون پوند از بودجه خود را آزاد کنند تا بتوانند گزینه جدیدی را به تیم خود اضافه کنند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی