نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
طفره رحمتی از پاسخ به یک سوال؛ هر وقت مسئول شدم در این باره از من بپرسید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از مسئولان و مدیران باشگاه خواست همین امروز به کمک تیم بیایند.

مهدی رحمتی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک، در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ملوان انزلی با ابراز خشنودی از بازگشت به ورزشگاه تختی انزلی که حالا به سیروس قایقران تغییر نام داده، حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: خیلی خوشحالم بعد از چندین و چند سال دوباره به انزلی آمدم. بارها در این ورزشگاه بازی کرده‌ام و امروز توانستم در آن مربیگری هم بکنم. لیگ ایران در این چند ساله جای ملوان را خالی می‌دید و خیلی خوب است که این تیم به لیگ برگشت. به مردم انزلی بابت داشتن این تیم خوب تبریک می‌گویم. مازیار زارع و پژمان نوری سال‌ها در تیم‌های بزرگ ایران بازی کرده‌اند و در تیم ملی با هم هم‌بازی بودیم. تیم خوب و ساختارمندی دارند. امروز استادیوم و رختکن‌ها را که دیدم خوشحال شدم. امیدوارم در هر شهری استادیوم بازسازی شود. امیدوارم تیم‌هایی که شرایط مشابهی هم دارند به همین صورت پیشرفت کنند.

بخش بعدی صحبت‌های رحمتی درباره جریان فنی مسابقه بود که با تساوی یک بر یک تمام شد: درباره بازی باید بگویم که از بعد از بازی رفت که ملوان را در اراک شکست دادیم، هر دو تیم تغییراتی کردند. ملوان تغییرات اساسی داشت و از نتایج این تیم مشخص است. تیم ما هم شرایط روحی روانی بهتری دارد. هر دو تیم دنبال بازی کردن بودند و تیمی دنبال وقت‌کشی نبود. با احترام به ملوان برای ۳ امتیاز به انزلی آمده بودیم. برای یک امتیاز اینجا نیامدیم. اگر دقایق اول بازی توپ زاپاتا که به تیر خورد گل می‌شد، شرایط بازی فرق می‌کرد. با این حال تساوی عادلانه بود و تماشاگران بازی خوبی را دیدند. بازی درگیرانه و پرموقعیتی بود. فقط ای کاش بازی با ۲ گل بازی مساوی می‌شد نه ۲ پنالتی.
سرمربی آلومینیوم درباره داوری بازی هم گفت: یک سری صحنه‌ها برای من جای سؤال داشت. آقای اکرمی امروز با جسارت خوب سوت زد، اما برخی از اعتراض‌ها طبیعی است. روی صحنه‌ای که داور به بازیکن ملوان کارت زرد داد، ما صدای پای بازیکن خودمان را شنیدیم. احساس می‌کردیم باید اخراج می‌شد. طبیعی بود اعتراض کنیم، اما به نظر داور احترام می‌گذاریم.

رحمتی در پاسخ به این سؤال که آیا از کانال این بازی می‌توان تیم ملی قوی برای ایران ساخت، اینگونه توضیح داد: چرا نشود؟! همه کاری در دنیا شدنی است. بارها درباره تیم خودم حرف زدم. چند بازیکن ۲۰ ساله داریم که می‌توانند که در تیم ملی باشند. فوتبال ما به سمت نتیجه‌گرا بودن پیش می‌رود و مدیران خیلی زود مربیانی را که نتیجه نمی‌گیرند عوض می‌کنند. برای همین خیلی از بازی‌ها مساوی می‌شود یا کم گل است. با اعتماد به بازیکنان جوان می‌توانیم هم لیگ پویاتری داشته باشیم و هم شرایط بهتری داشته باشیم.
رحمتی با وجود مخالفت مدیر رسانه آلومینیوم در واکنش به سؤالی درباره کلاف سردرگم تیم ملی بیان کرد: درباره بخش اول سؤال شما باید بگویم که هر زمان به من پست و مقامی دادند که تصمیم‌گیر بودم صحبت می‌کنم، اما درباره مسائلی که به من مربوط می‌شود صحبت می‌کنم. درباره مسائلی که به من ارتباطی ندارد حرف نمی‌زنم.

او سپس درباره اعتراض به داور مسابقه هم توضیحاتش را اینطور تکمیل کرد: درباره اعتراض‌ها باید بگویم من خودم مخالف این موضوع هستم. من هیچ اعتراضی نکردم. اگر حرفی زدم هم با داور چهارم بود. یکی درباره صحنه‌ای بود که آقای اکرمی در هجده قدم ملوان درباره آقای آزادی خطا اعلام کرد و چند صحنه دیگر بود. ما یک بر صفر عقب بودیم و استرس بالاست. شرایط به شکلی است که کادرفنی و بازیکنان روی نیمکت تحت فشار هستند. در رختکن به بازیکنان گفتم اگر از موضع پایین بازی می‌کردیم برنده ما بودیم. به خاطر نتایج چند بازی اخیر با تیم‌های بالا جدول مقداری شاید... نمی‌توانم بگویم غرور ولی شاید اعتماد به نفس ما بالا رفته بود. فکر می‌کردیم می‌توانیم برنده باشیم اما نشد. باید همه تیم‌ها را هم سطح خودمان ببینیم. به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم کارهای بزرگ رقم می‌زنند. این موضوع زمان می‌برد. در حال حاضر شرایطی داریم که اعضای باشگاه و هیات مدیره کنار تیم بیایند و از این تیم حمایت کنند و گرنه بعد از تعطیلات سال آینده اتفاقات بدی برای ما می‌افتد.
رحمتی در پایان در واکنش به سؤالی درباره شرایط چمن گفت: فکر می‌کنم اگر یک مقدار زمین بیشتر آب می‌خورد شرایط بازی بهتر می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی