نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
۰ |
۰
حق تو است که فحش بخوری/ تماشاگران حریف را تحریک نکن!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره رئال مادرید در هر بازی جنجال به پا می کند و با توهین و درگیری مواجه می شود

ایتور رویبال، وینگر رئال بتیس، تأکید کرد که مثل هر بازیکن دیگری، توهین به وینیسیوس هم طبیعی است، به ویژه که این بازیکن معمولا موجب تحریک هواداران می‌شود.

 حواشی مربوط به وینیسیوس جونیور ستاره جوان رئال مادرید به معضلی جدی برای این تیم بدیل شده و در هر بازی یک جنجال ایجاد می‌شود. خیلی از تیم‌ها و هواداران رقیب با شناسایی نقاط ضعف مهاجم رئال، روی اعصابش راه رفته و او را از کار می‌اندازند؛ البته آیتور رویبال معتقد است که همه این اتفاقات حق وینی است.

در جریان دیدار رئال بتیس و رئال مادرید باز هم شاهد ایجاد جنجال برای وینیسیوس بودیم. این بازیکن برزیلی بابت درگیری با بازیکنان حریف در دقیقه ۸۴ کارت زرد گرفت؛ رویبال تأکید کرد که با توجه به سبک بازی تکنیکی این بازیکن، ارتکاب خطا روی او طبیعی است.

او که خود در جریان بازی مدام وینی را زیر نظر داشت و بارها او را با خطا متوقف کرد و روی اعصابش رفت، گفت: «با توجه به سبک فوتبالی که وینیسیوس ارائه می‌کند، چنین خطاهایی طبیعی است. او باید ضربه خوردن را هم تحمل کند زیرا بازیکنی است که همیشه سعی می‌کند دریبل بزند و نمایشی کار کند و این کار تبعات زیادی در پی دارد.»

در رابطه با توهین هواداران بتیس به وینیسیوس هم تقصیر را گردن این ستاره برزیلی انداخته و افزود: «او اغلب با هواداران وارد تنش می‌شود و معمولا با آن‌ها صحبت کرده و موجب تحریک‌شان می‌شود. بنابراین طبیعی است که هواداران به این بازیکن توهین کنند چون حق او است. البته خود من هم وقتی در خیلی از ورزشگاه‌ها حاضر می‌شوم ۹۵ دقیقه فحش می‌شنوم و چنین چیزی نباید بیش از حد مورد اهمیت قرار بگیرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی