عکس| پای یک نوشابه به ماجرای شکست سنگین منچستر یونایتد باز شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جیمی کرگر، ستاره سابق لیورپول، همچنان حاضر نیست از کری خواندن برای طرفداران منچستریونایتد دست بردارد.

شکست ۰-۷ یونایتد برابر لیورپول در رقابت‌های این هفته لیگ برتر اتفاقی نیست که به این زودی از خاطر فوتبال‎‌دوستان و طرفداران این دو تیم پاک شود. 

تصاویر و ویدئوهای مربوط به کری خواندن کرگر برای یونایتدی‌ها و خصوصا گری نویل در چند روز اخیر توجه بسیاری را جلب کرد و حواشی بسیاری را به همراه داشت. 

این اسطوره لیورپول حتی کار را به جایی رساند که نویل در توییترش او را دلقک خطاب کرد و نشان داد که رفتارهای او واقعا باعث شده که این مدافع سابق یونایتد هم به شدت عصبانی شود. اما به نظر نمی‎‌رسد که او قصد داشته باشد به زودی از اشاره به این بازی و هفت گلی که تیم محبوبش در آن به ثمر رساند دست بردارد و این موضوع را شب گذشته پیش از شروع دیدارهای لیگ قهرمانان هم ثابت کرد. 

کرگر برای کارشناسی دیدار چلسی برابر بروسیا دورتموند به استودیوی اسکای اسپورت رفته بود اما نوشابه‌ای را هم همراهش داشت که نام آن «7Up» بود تا به این ترتیب به صورت غیرمستقیم به هفت گلی که شیاطین سرخ از شاگردان یورنگن کلوپ دریافت کردند اشاره کرده باشد. 

این اقدام او با واکنش بسیاری از فوتبال دوستان در فضای مجازی همراه شد و خیلی از آنها با خنده و شوخی از این این رفتار و خلاقیت کرگر تمجید کردند.

این مطلب را هم بخوانید: رفتاری در ورزشگاه دشمن دیرینه که هواداران سرخ را خشمگین کرد/ بهتر بود ساکت شوی تا این که دروغ بگویی!

عکس| پای یک نوشابه به ماجرای شکست سنگین منچستر یونایتد باز شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ماشالله IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    پله. خطاب به کریس رونالدو.ممنون که دنیا رو علاقمند به فوتبال کردی.فوتبال و زیبا کردی.
  • ناصر IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اگه بازیکنای منچستر درطول ۹۰دقیقه توزمین قدم هم میزدن نباید ۷تامیخوردن ،یه اتفاق نادر ومنحصربه فرد ،یابهتره بگم منحصربه تیم رو در یک بازی فوتبال توسطح یک دنیادیدیم ،،آفرین ب لیورپول ،،وفکر نکنم ب این زودیها کابوس این شکست فوق سنگین دامن منچستریها رو رها کنه ،،،،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی